| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Husvagn el liknande 4-8/6
|
1894 besök totalt |
|
H: Husvagn el liknande 4-8/6
Till Historical F1 Anderstorp 4-8 juni skulle jag (+några till rejsianer) vilja hyra nåt husvagnsaktigt att sova i. Med fördel nära A-torp för att slippa leka väglus hela sträckan. Men kan hämtas mellan Sth och A-torp med viss omväg. 4-6 sovplatser är lagom, matlagning etc behöver ej göras i ekipaget. Kylskåp till läsken kan ju vara kul om det fungerar, kan bli värmebölja.
_________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
|
||||||||
|
Re:
Kan låna ett sånt ifrån riddarsnubben i värsta fall. Men då måste man ju ha luftmadrasser och en massa annat med sig. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
12 eller 20 tält ?
är det ett 20 får ni plats med säkert 25 gubbar med lagom utrymme ! Madrasser ? nejnej gräs o vanligt liggunderlag o sovsäck funkar utmärkt Bara markkylan blockas så e de lugnt kommer vara där hela helgen säg till om ni vill ha hjälp o sätta upp de isåfall
_________________ Andreas Tysk Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||||
|
Re:
Luftmadrass check Sovsäck check _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Re:
Hur stor bil? Jag, Camilla, du...... _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
12,5 meter Volvo? |
||||||||
|
Kollar med Richard (Riddare Draköga) imorgon om tältet är ledigt alltså.
Ni som har husvagn får väldigt gärna hyra ut den iallafall, något bekvämare än tält. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Det är mindre som kan gå sönder i ett tält
Dessutom får det plats mera människor på festerna _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||||
|
Tält fixat, tror att det är ett 20manna
Nu ska det bara hem Släpvagn..
Finns det el eller ska vi fixa elverk också
Ölkyl Gasolvärmare Parabol Lampor Blir många prylar för ett par nätters camping. _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
|
Re:
Japp! Glöm inte laddare till - dator - telefon - kamera... Kan man boka en plats i tältet då? Jag vet hur man sätter upp det iallafall, men det var ett tag sen sist. Och FYI så är det inte 20 pers i ett "20-tält" utan snarare 15, 20 är antalet kvadratmeter och inte antalet personer. http://forum.soldf.com/index.php?sho Däremot borde vi kanske ha någonstans där man kan låsa in prylar (t ex datorer...) när man inte är där. Fredriks lastbil kanske? _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||||
|
De går utanproblem plats 20 pers i en 20 tält
de e prövat !
Man kan nästan skippa kamninen , lite manlig sponing är de inget fel på ! _________________ Andreas Tysk Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||||
|
Re:
ja visst GÅR det att vara 20 pers, men det är inte KUL. Och tänk på att det är en 15-årig tjej med också...
_________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||||
|
Re:
Min bil kan fungera som förvaringsutrymme i så fall.
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||||||
|
Ligger ju konstant 20 pers
1kvm är mycket när man ligger på sidan
haha ah då blir de kanske lite problem :P _________________ Andreas Tysk Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||||||
![]() |
SÄLJES
H: Husvagn el liknande 4-8/6
|
1894 besök totalt |
