Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
H: Husvagn el liknande 4-8/6
1894 besök totalt
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
H: Husvagn el liknande 4-8/6

Till Historical F1 Anderstorp 4-8 juni skulle jag (+några till rejsianer) vilja hyra nåt husvagnsaktigt att sova i. Med fördel nära A-torp för att slippa leka väglus hela sträckan.
Men kan hämtas mellan Sth och A-torp med viss omväg.
4-6 sovplatser är lagom, matlagning etc behöver ej göras i ekipaget.
Kylskåp till läsken kan ju vara kul om det fungerar, kan bli värmebölja.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Har du nån plats kvar i vagnen sen när du har lyckats hyra den så är jag intresserad förresten

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Visst fan, skulle ju kolla på detta...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Militärtält med kamin finns att hyra i södertälje för 600:- thumbs up thumbs up
Alt att köpa för 3500:-

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Dude skrev:
Militärtält med kamin finns att hyra i södertälje för 600:- thumbs up thumbs up
Alt att köpa för 3500:-


Kan låna ett sånt ifrån riddarsnubben i värsta fall.
Men då måste man ju ha luftmadrasser och en massa annat med sig.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Andreas T
Halmstad
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1656



12 eller 20 tält ?
är det ett 20 får ni plats med säkert 25 gubbar med lagom utrymme !
Madrasser ? nejnej gräs o vanligt liggunderlag o sovsäck funkar utmärkt
Bara markkylan blockas så e de lugnt
kommer vara där hela helgen säg till om ni vill ha hjälp o sätta upp de isåfall

_________________
Andreas Tysk
Austin Mini Van-65
Lotus Europa S1-68
Mini Jem Mk2-68
Piper GTT-68/70
MGB GT Sebring-70
Van Diemen RF80-80
Mini Midas MK3-88
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

steffe skrev:
Dude skrev:
Militärtält med kamin finns att hyra i södertälje för 600:- thumbs up thumbs up
Alt att köpa för 3500:-


Kan låna ett sånt ifrån riddarsnubben i värsta fall.
Men då måste man ju ha luftmadrasser och en massa annat med sig.


Luftmadrass check
Sovsäck check

thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Re:

Dude skrev:
steffe skrev:
Dude skrev:
Militärtält med kamin finns att hyra i södertälje för 600:- thumbs up thumbs up
Alt att köpa för 3500:-


Kan låna ett sånt ifrån riddarsnubben i värsta fall.
Men då måste man ju ha luftmadrasser och en massa annat med sig.


Luftmadrass check
Sovsäck check

thumbs up thumbs up thumbs up


Hur stor bil?
Jag, Camilla, du......

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526



Re:

steffe skrev:
Dude skrev:
steffe skrev:
Dude skrev:
Militärtält med kamin finns att hyra i södertälje för 600:- thumbs up thumbs up
Alt att köpa för 3500:-


Kan låna ett sånt ifrån riddarsnubben i värsta fall.
Men då måste man ju ha luftmadrasser och en massa annat med sig.


Luftmadrass check
Sovsäck check

thumbs up thumbs up thumbs up


Hur stor bil?
Jag, Camilla, du......


12,5 meter Volvo?

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Kollar med Richard (Riddare Draköga) imorgon om tältet är ledigt alltså. thumbs up

Ni som har husvagn får väldigt gärna hyra ut den iallafall, något bekvämare än tält. thumbs up

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003
Inlägg: 9907

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

steffe skrev:
Kollar med Richard (Riddare Draköga) imorgon om tältet är ledigt alltså. thumbs up

Ni som har husvagn får väldigt gärna hyra ut den iallafall, något bekvämare än tält. thumbs up


Det är mindre som kan gå sönder i ett tält
Dessutom får det plats mera människor på festerna thumbs up

_________________
Opel Speedster Race -03
Diverse Hemibilar

Anders Bisting
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Tält fixat, tror att det är ett 20manna thumbs up
Nu ska det bara hem Släpvagn..

Finns det el eller ska vi fixa elverk också
Ölkyl
Gasolvärmare
Parabol
Lampor

Blir många prylar för ett par nätters camping.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

steffe skrev:
Tält fixat, tror att det är ett 20manna thumbs up
Nu ska det bara hem Släpvagn..

Finns det el eller ska vi fixa elverk också
Ölkyl
Gasolvärmare
Parabol
Lampor

Blir många prylar för ett par nätters camping.


Japp! Glöm inte laddare till
- dator
- telefon
- kamera...

Kan man boka en plats i tältet då? Jag vet hur man sätter upp det iallafall, men det var ett tag sen sist. Och FYI så är det inte 20 pers i ett "20-tält" utan snarare 15, 20 är antalet kvadratmeter och inte antalet personer.

http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=10503

Däremot borde vi kanske ha någonstans där man kan låsa in prylar (t ex datorer...) när man inte är där. Fredriks lastbil kanske?

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Hmm börjar fundera på om vi ska kamouflera tältet också...

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Andreas T
Halmstad
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1656



De går utanproblem plats 20 pers i en 20 tält de e prövat !
Man kan nästan skippa kamninen , lite manlig sponing är de inget fel på !

_________________
Andreas Tysk
Austin Mini Van-65
Lotus Europa S1-68
Mini Jem Mk2-68
Piper GTT-68/70
MGB GT Sebring-70
Van Diemen RF80-80
Mini Midas MK3-88
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Re:

Andreas T skrev:
De går utanproblem plats 20 pers i en 20 tält de e prövat !
Man kan nästan skippa kamninen , lite manlig sponing är de inget fel på !


ja visst GÅR det att vara 20 pers, men det är inte KUL. Och tänk på att det är en 15-årig tjej med också...

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Claes Haglund
Brämhult
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4468



Re:

Miataninja skrev:
Däremot borde vi kanske ha någonstans där man kan låsa in prylar (t ex datorer...) när man inte är där. Fredriks lastbil kanske?


Min bil kan fungera som förvaringsutrymme i så fall.

_________________
Claes Haglund

Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen
Citera
Andreas T
Halmstad
Här sen Sep 2005
Inlägg: 1656



Ligger ju konstant 20 pers 1kvm är mycket när man ligger på sidan

haha ah då blir de kanske lite problem :P

_________________
Andreas Tysk
Austin Mini Van-65
Lotus Europa S1-68
Mini Jem Mk2-68
Piper GTT-68/70
MGB GT Sebring-70
Van Diemen RF80-80
Mini Midas MK3-88
Citera
SÄLJES
H: Husvagn el liknande 4-8/6
1894 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande