Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
1924 besök totalt
svenneduva
Tokholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 102


Trådstartare
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.

Tjena.

En av mina garagegrannar har en RX7 som bara står och tar plats, han säljer den billigt för nu vill han bara bli av med den.

Slänger upp några bilder ikväll.
Ring Lasse vid intresse: 070-xxx xx xx. (EDIT: Ni kan sluta ringa nu, den är redan såld. )

_________________
Sven Wesley (aka Duva)
Citera
exiZ
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Någon aning om vad priset tros hamna på? Söker aktivt efter en bil att ha både på och utanför banan!

Mvh Anna

_________________
Anna Sternehäll
Citera
svenneduva
Tokholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 102


Trådstartare
Skulle tro några tusenlappar, inte mer. Ring Lasse och fråga!

_________________
Sven Wesley (aka Duva)
Citera
exiZ
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Får jag vara frågvis och fråga om du vet vad det är för årsmodell på den?

_________________
Anna Sternehäll
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750



Re:

exiZ skrev:
Får jag vara frågvis och fråga om du vet vad det är för årsmodell på den?


Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.

_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Wankelsport
Kungälv
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1979



Vilket innebär att den har de kraftigare bromsarna (ventilerade skivor även bak) och diffbroms. I alla fall om den är såld ny i Europa.
Gissningsvis kan den ha tvåtons lack också.... Silver/grå eller brons/brun.


"Köpguide" för denna modell finns på wankelregistrets hemsida. Skriven av undertecknad

_________________
Göran Hackman
TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967
Sunbeam Alpine Mk III, 1963
Citera
svenneduva
Tokholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 102


Trådstartare
Den brons/bruna -84:an är redan såld!
Hade jag vetat bättre hade den varit min nu...

_________________
Sven Wesley (aka Duva)
Citera
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003
Inlägg: 175



Här var det snabba ryck.

Klart det gick fort att sälja den, wankel väcker ett enormt habegär jue;)

_________________
Bert-Åke Blennow
Fordonspark: Mazda RX-7 -85.
Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar.
Citera
SÄLJES
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
1924 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande