| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
|
1924 besök totalt |
|
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
Tjena. En av mina garagegrannar har en RX7 som bara står och tar plats, han säljer den billigt för nu vill han bara bli av med den. Slänger upp några bilder ikväll. Ring Lasse vid intresse: 070-xxx xx xx. (EDIT: Ni kan sluta ringa nu, den är redan såld. )
_________________ Sven Wesley (aka Duva) |
||
|
Re:
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||
|
Vilket innebär att den har de kraftigare bromsarna (ventilerade skivor även bak) och diffbroms. I alla fall om den är såld ny i Europa.
Gissningsvis kan den ha tvåtons lack också.... Silver/grå eller brons/brun. "Köpguide" för denna modell finns på wankelregistrets hemsida. Skriven av undertecknad _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||
|
Här var det snabba ryck.
Klart det gick fort att sälja den, wankel väcker ett enormt habegär jue;) _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
![]() |
SÄLJES
Mazda RX7 -84, oskruvad och fin.
|
1924 besök totalt |

