| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"
|
2678 besök totalt |
|
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"
K: 4 Punktsbälte med öglemontering behöver ej vara FIA Maila: roffe@gr-avloppsrensning.nu Alt ring 0705556884 _________________ Rolf Pettersson |
||||
|
Re: S:
Kan vara en idé att ändra överskriften till "K: Fyrpunktsbälte" eller liknande.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
|
Re: S:
Done.
|
||||
Jag har 2 st oanvända Titan 4punktsbälte liggande, 2"midja, 3"axelband, korta axelband för montage i exempelvis Se7en, FIA naturligtvis om det kan vara nåt? _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Beror på var du fäster in det. Det räcker inte bak till hatthyllan men en tvärslå i huvudbågen ska inte vara nåt problem att nå.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
2 för bägge låter väl billigt och bra. Vill minnas att det var ungefär det dubbla när jag handlade dom. Känns som om dom värmt färdigt hyllan nu ...
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"
|
2678 besök totalt |

