Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"
2678 besök totalt
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"

K: 4 Punktsbälte med öglemontering behöver ej vara FIA

Maila: roffe@gr-avloppsrensning.nu
Alt ring 0705556884

_________________
Rolf Pettersson
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 19272



Re: S:

Roffe. P skrev:
K: 4 Punktsbälte med öglemontering behöver ej vara FIA

Maila: roffe@gr-avloppsrensning.nu
Alt ring 0705556884



Kan vara en idé att ändra överskriften till "K: Fyrpunktsbälte" eller liknande.

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Inlägg: 7277

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: S:

MaZ skrev:
Roffe. P skrev:
K: 4 Punktsbälte med öglemontering behöver ej vara FIA

Maila: roffe@gr-avloppsrensning.nu
Alt ring 0705556884



Kan vara en idé att ändra överskriften till "K: Fyrpunktsbälte" eller liknande.


Done.

_________________
Daniel Östlund
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5974



Har ett gamalt Sabelt liggande, vad bjuder du?

//Nisse

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
Skicka mig en bild på bältet.

Roffe//

_________________
Rolf Pettersson
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Inlägg: 6661





Jag har 2 st oanvända Titan 4punktsbälte liggande, 2"midja, 3"axelband, korta axelband för montage i exempelvis Se7en, FIA naturligtvis om det kan vara nåt?

_________________
Ove Sponton

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
No turbos, no superchargers. Just pure electricity.
Citera
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
Ska ha bältet på passagerar sida i en porsche 944 race bil
kan det fungera tror du eller blir det för kort

Pris/st

_________________
Rolf Pettersson
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Inlägg: 6661



Beror på var du fäster in det. Det räcker inte bak till hatthyllan men en tvärslå i huvudbågen ska inte vara nåt problem att nå.

_________________
Ove Sponton

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
No turbos, no superchargers. Just pure electricity.
Citera
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
ok... Pris ?

_________________
Rolf Pettersson
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004
Inlägg: 6661



2 för bägge låter väl billigt och bra. Vill minnas att det var ungefär det dubbla när jag handlade dom. Känns som om dom värmt färdigt hyllan nu ...

_________________
Ove Sponton

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
No turbos, no superchargers. Just pure electricity.
Citera
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
Har kollat upp lite längder
Axelremmar bör ligga på ca190-200 cm för att passa till krysset bakom stol

_________________
Rolf Pettersson
Citera
Roffe. P
Järfälla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 11


Trådstartare
"Köpt"

_________________
Rolf Pettersson
Citera
SÄLJES
K: Fyrpunktsbälte "Köpt"
2678 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande