| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: 17-tums R-däck. Brådskande!
|
1 besök senaste veckan (1276 totalt) |
|
K: 17-tums R-däck. Brådskande!
Körde slut på mina r-däck på Kinnekulle igår och måste absolut ha "nya" till onsdag då det är trackday på Gelleråsen. Kan tänka mig allt i trakterna kring 205/50 och 225/45, helst 225. PM'a eller ring mig på 0707-144479 Mvh Fredrik |
||||||
|
Hade i första hand tänkt mig beg däck. Sitter och lurar på att byta upp mig till 18-tummare istället, men det hinner jag inte fixa till onsdag.
Men i värsta fall, kan man komma och hämta ett par i morgon em? Är det den gamla sanningen att dyrast är bäst, eller vilka rekommenderar du?
|
||||||
|
Re:
Det går bra att komma och hämta alt kan jag lösa monteringen åt dig också. Rena R-däck, så rekommenderar jag Avon eller Toyo av dessa. Dunlop är mer gatorienterat för sämre väderlekar (läs regn typ) _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Det låter ju kanon det. Har du ett mobilnr jag kan nå dig på under dagen i morgon ifall det blir aktuellt? |
||||||
|
Re:
070-5280288 _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
Toyo R888 går att ta hem. 1900:-/st _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Kan verkligen rekomendera AVON daäcken, har kört båda, och är det grepp man är ute efter
så är det sjukt mkt bättre grepp i ZZR när de kommer upp i temp än Toyo. och fastän det är sjuk treadwear på 20, så slits de inte alls fort, jag har kört 2hårda bankörningar, samt ca 300gatmil, det är fortfarande 4-5mm mönster kvar! MVH _________________ István Csiszár |
||||||
|
Tack alla som svarat, men det löste sig med min vanliga däckskojare. Han kunde ta hem R888 till i morgon till förmånligt pris
|
||||||
![]() |
SÄLJES
K: 17-tums R-däck. Brådskande!
|
1 besök senaste veckan (1276 totalt) |

