| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
|
3057 besök totalt |
|
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
Har ett sjysst STCC-paket liggande. Det är biljetter till racet på lördagen (och Carrera Cup Någon som är intresserad? Finns att hämta hos mig i Malmö, pallar inte skicka dom. Så är du en sjysst filur som kan ge ett bra argument för att just du ska ha dom så varsågod .
|
||||
|
Intresse finns, hade ju tänkt åka upp men tyckte det var lite dyrt och det krockar med drifting på sturup
Hmmm oj vad sugen jag blev nu, det låter ju väldigt trevligt med gatlopp. Till ett rimligt pris hämtar jag dom gärna hos dig så får vi träffas och sparka lite däck
Schysst filur=yes Bra argument=nope ps. är det en (1) biljett? hade ju varit roligare om det var en duo
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Hörru Johan, tror du jag är snål eller, det är klart det är för två |
||||
|
Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
*Jag är skåning *Jag är snel *Jag kan säkert ge dig något tips om hur du ska fixa din AC... För den var väl trasig?
|
||||
|
Kan inte ett smack om AC men jag har däremot en god BMW vän i Göteborg som skulle uppskatta att få koppla loss lite från familjen och gå på detta evenemang med mig
senaste bloggen här: http://www.autopower.se/galleriet/blogg.asp?bil=43926 beskriver lite varför han är värd detta OBS bloggen är lång o dryg ; )
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Två sjyssta skåningar (eller ja halvsjyssta iaf
), oj det blir inte ett lätt val .
Hm, hur skall jag lösa detta . Får se om jag kan fixa en uppsättning till kanske .
Återkommer i ärendet .
|
||||
|
Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
Farsan skulle bjuda mig på STCC på Mantorp för 2 år sen. Jag bodde i Jönköping han i Leksand, vi skulle mötas upp på mantorp runt halv 9. Klockan halv 8 ringer han från Örebro och säger att han kört på en kullersten och spräckt oljetråget på sin Alfa GTA -67. Jag har inte bjudit tillbaka än...
_________________ Anders Igelström |
||||
|
Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
Ajdå , verkligen synd på Alfan. Du är med i matchen .
Det börjar bli spännande, vem ska få dom åtråvärda biljetterna .
Jag antar att du läste att biljetterna ska hämtas i Malmö. |
||||
|
Argument: Jag lägger alla pengar på bilen så ni ska få nått att titta på, vilket tyvärr innebär att jag inte har pengar till bensin ner till malmö heller dock
|
||||
|
Re:
Jaha, vad är det för bil då . Inte 200 SX hoppas jag, för dom platsar inte i tävlingen .
|
||||
|
Re:
De va en 200sx om inte annat
|
||||
|
Spännande det här
Hur länge har du bott där du bor nu Pierre? Bodde på 2A i många år så vi har kanske varit grannar, bodde där när det var statoilmack med verkstad som sedan blev vågbutik som sedan blev "putsgubbe med taget namn företag" _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||
|
Re:
Sen -99. Ashirson .
oj, då kanske vi varit grannar, ett klart plus |
||||
|
|
||||
|
riktigt bra argument: tar studenten på onsdag, och vad skulle passa bättre än att, efter många års slit, få biljetter till denna trevliga tillställning.
har försökt tjata mig till att få testa radical på anderstorp som present, men det är omöjligt. för att du ska tycka lite synd om mig så har jag inte heller någon bil för tillfället, både hundkojan och bmwn är sålda, och ingen ny har hittats än. leter som en galning
mvh _________________ Simon Möllefors Kör: M3 e30 -87 Körde: Mini Cooper -97 |
||||
|
|
||||
|
Den som först skickar ett SMS till min mobil vinner paketet.
och ja, telefonnumret får ni själva leta fram. Kul va .
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
|
3057 besök totalt |
