Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
1, 2   >>
3057 besök totalt
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters

Har ett sjysst STCC-paket liggande.
Det är biljetter till racet på lördagen (och Carrera Cup ), plus en gratis trerätters meny på Casino Cosmopol i Göteborg på kvällen.
Någon som är intresserad?
Finns att hämta hos mig i Malmö, pallar inte skicka dom.
Så är du en sjysst filur som kan ge ett bra argument för att just du ska ha dom så varsågod .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Intresse finns, hade ju tänkt åka upp men tyckte det var lite dyrt och det krockar med drifting på sturup
Hmmm oj vad sugen jag blev nu, det låter ju väldigt trevligt med gatlopp.

Till ett rimligt pris hämtar jag dom gärna hos dig så får vi träffas och sparka lite däck

Schysst filur=yes
Bra argument=nope

ps. är det en (1) biljett? hade ju varit roligare om det var en duo



_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Intresse finns, hade ju tänkt åka upp men tyckte det var lite dyrt och det krockar med drifting på sturup
Hmmm oj vad sugen jag blev nu, det låter ju väldigt trevligt med gatlopp.

Till ett rimligt pris hämtar jag dom gärna hos dig så får vi träffas och sparka lite däck

Schysst filur=yes
Bra argument=nope

ps. är det en (1) biljett? hade ju varit roligare om det var en duo




Hörru Johan, tror du jag är snål eller, det är klart det är för två thumbs up .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003
Inlägg: 13454



Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters

Stacken skrev:
...bra argument...


*Jag är skåning
*Jag är snel
*Jag kan säkert ge dig något tips om hur du ska fixa din AC... För den var väl trasig?



Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Kan inte ett smack om AC men jag har däremot en god BMW vän i Göteborg som skulle uppskatta att få koppla loss lite från familjen och gå på detta evenemang med mig

senaste bloggen här: http://www.autopower.se/galleriet/blogg.asp?bil=43926 beskriver lite varför han är värd detta OBS bloggen är lång o dryg ; )



_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Två sjyssta skåningar (eller ja halvsjyssta iaf ), oj det blir inte ett lätt val .
Hm, hur skall jag lösa detta . Får se om jag kan fixa en uppsättning till kanske .
Återkommer i ärendet .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292



Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters

Stacken skrev:
ge ett bra argument


Farsan skulle bjuda mig på STCC på Mantorp för 2 år sen. Jag bodde i Jönköping han i Leksand, vi skulle mötas upp på mantorp runt halv 9. Klockan halv 8 ringer han från Örebro och säger att han kört på en kullersten och spräckt oljetråget på sin Alfa GTA -67. Jag har inte bjudit tillbaka än...

_________________
Anders Igelström
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



Bra argument: Du fick ju åka min pimpisch RX-7-a

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Re: S: B: STCC-paket inkl. Trerätters

igloo skrev:
Stacken skrev:
ge ett bra argument


Farsan skulle bjuda mig på STCC på Mantorp för 2 år sen. Jag bodde i Jönköping han i Leksand, vi skulle mötas upp på mantorp runt halv 9. Klockan halv 8 ringer han från Örebro och säger att han kört på en kullersten och spräckt oljetråget på sin Alfa GTA -67. Jag har inte bjudit tillbaka än...


Ajdå , verkligen synd på Alfan. Du är med i matchen .
Det börjar bli spännande, vem ska få dom åtråvärda biljetterna .


Jag antar att du läste att biljetterna ska hämtas i Malmö.

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521



Argument: Jag lägger alla pengar på bilen så ni ska få nått att titta på, vilket tyvärr innebär att jag inte har pengar till bensin ner till malmö heller dock

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Re:

thoern skrev:
Argument: Jag lägger alla pengar på bilen så ni ska få nått att titta på, vilket tyvärr innebär att jag inte har pengar till bensin ner till malmö heller dock


Jaha, vad är det för bil då . Inte 200 SX hoppas jag, för dom platsar inte i tävlingen .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
thoern
Lidköping
Här sen Mar 2005
Inlägg: 521



Re:

Stacken skrev:
thoern skrev:
Argument: Jag lägger alla pengar på bilen så ni ska få nått att titta på, vilket tyvärr innebär att jag inte har pengar till bensin ner till malmö heller dock


Jaha, vad är det för bil då . Inte 200 SX hoppas jag, för dom platsar inte i tävlingen .


De va en 200sx om inte annat

_________________
Fredrik Thörn, Lidköping

Projektet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43179
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Spännande det här

Hur länge har du bott där du bor nu Pierre?

Bodde på 2A i många år så vi har kanske varit grannar, bodde där när det var statoilmack med verkstad
som sedan blev vågbutik som sedan blev "putsgubbe med taget namn företag"

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Spännande det här

Hur länge har du bott där du bor nu Pierre?

Bodde på 2A i många år så vi har kanske varit grannar, bodde där när det var statoilmack med verkstad
som sedan blev vågbutik som sedan blev "putsgubbe med taget namn företag"


Sen -99. Ashirson .
oj, då kanske vi varit grannar, ett klart plus thumbs up .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
I morgon avgörs det .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Spännande, blir inte mkt till socialt liv imorrn då

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Suddarn
Göteborg
Här sen Okt 2003
Inlägg: 751



Argument : Kärestan förstår inte tjusningen med motorsport, kanske går att ändra på. Samt är alltid hungrig.

_________________
Peter Alfredsson
Alfasud Ti
Porsche 911E
A-H Sprite
Honda Integra DC2
Citera
zim
småland
Här sen Jul 2007
Inlägg: 243



riktigt bra argument: tar studenten på onsdag, och vad skulle passa bättre än att, efter många års slit, få biljetter till denna trevliga tillställning.
har försökt tjata mig till att få testa radical på anderstorp som present, men det är omöjligt.

för att du ska tycka lite synd om mig så har jag inte heller någon bil för tillfället, både hundkojan och bmwn är sålda, och ingen ny har hittats än. leter som en galning

mvh

_________________
Simon Möllefors

Kör: M3 e30 -87
Körde: Mini Cooper -97
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Vid 21-tiden smäller det, håll er beredda .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



klockan är tiden är 21.00!!


Grattis till Cubica,Heidfeld och super mario!!!

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597


Trådstartare
Den som först skickar ett SMS till min mobil vinner paketet.
och ja, telefonnumret får ni själva leta fram.

Kul va .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
SÄLJES
S: B: STCC-paket inkl. Trerätters
1, 2   >>
3057 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande