|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

13 Maj 2008 19:39
Senast ändrad av Lennart Mäkinen, 17 Jul 2008 21:12, ändrad totalt 1 gång
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
niklas.johansson
Göteborg
Här sen Okt 2006
Inlägg: 31

14 Maj 2008 07:14
Har du något riktpris?
Vad finns det för delar till bilen?
_________________ Niklas Johansson
Lancia Delta Evolution 1992
Ford Capri 1970
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

14 Maj 2008 07:32
Riktpriset är 10 kkr efter att jag sett vad andra vill ha för sina rostburkar.
Det är väl enklare att räkna upp det jag vet saknas: Stolar, dörrsidor, kardan, fram och bakljus.
Motor och låda som följer med är 2.0 DOHC från en sen Sierra.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

25 Maj 2008 18:48
Den är inte såld än. Har en spekulant som tvekar pga för många projekt och han vill bygga rallybil. Säljer hellre till någon som har nytta av papperen.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

02 Jun 2008 21:46
Ännu inte såld. Trodde det fanns folk som inte gillar att laga rost, men vill skruva.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356

02 Jun 2008 21:57
Är byten intressant?
_________________ Håkan Persson
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

03 Jun 2008 11:39
Re:
| old blue oval skrev: | | Är byten intressant? | Det beror på vad det är. Jag behöver tömma min garageplats och har just nu för många bilar. Det jag behöver är en soppasnål kombibil.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356

03 Jun 2008 23:07
Hmm.. Får fundera lite. Escortdelar lär ju inte intressera dig.
Enda kombin jag har är frugans V70R, och den vågar man ju inte sälja..
_________________ Håkan Persson
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

10 Jun 2008 22:04
Pga allmän osämja med resten av världen halverar jag priset, dvs nu kostar den 5000 kr!
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
rs TURBO
åstorp
Här sen Okt 2005
Inlägg: 69

11 Jun 2008 03:20
Tja.
Pris på bara papperna????
Mvh Janne
_________________ janne johansson
Ford Mondeo 3,0 Titanium
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Fiesta Rs TURBO -91
2xEscort Mk2
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

11 Jun 2008 07:24
Re:
| rs turbo skrev: | Tja.
Pris på bara papperna????
Mvh Janne | I dagsläget är mitt problem förvaring av själva bilen så det känns fel att devalvera den genom att sälja papperen.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

27 Jun 2008 18:52
Nu har det gått en vecka sen senaste uppningen...
Ring helst! Sitter inte vid datorn så mycket.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714

27 Jun 2008 20:08
Hmm, såg precis att det är ett stort hål i torpeden.
Är all el dragen?
|
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288
Trådstartare

27 Jun 2008 23:35
Re:
| Roger Gustafsson skrev: | Hmm, såg precis att det är ett stort hål i torpeden.
Är all el dragen? | Näe, den får man välja själv hur man vill dra.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet!
|
|