Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Såld
2215 besök totalt
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Såld

Har kommit fram till att Escorten ska säljas.
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=41271
Det mesta sitter inte på bilen, men man slipper svetsa en massa rost. Karossen har en del småbulor.

Lennart
0708-224113
lennart.r.hall@telia.com

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
niklas.johansson
Göteborg
Här sen Okt 2006
Inlägg: 31



Har du något riktpris?
Vad finns det för delar till bilen?

_________________
Niklas Johansson
Lancia Delta Evolution 1992
Ford Capri 1970
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Riktpriset är 10 kkr efter att jag sett vad andra vill ha för sina rostburkar.
Det är väl enklare att räkna upp det jag vet saknas: Stolar, dörrsidor, kardan, fram och bakljus.
Motor och låda som följer med är 2.0 DOHC från en sen Sierra.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Den är inte såld än. Har en spekulant som tvekar pga för många projekt och han vill bygga rallybil. Säljer hellre till någon som har nytta av papperen.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Lennart Hall skrev:
Den är inte såld än. Har en spekulant som tvekar pga för många projekt och han vill bygga rallybil. Säljer hellre till någon som har nytta av papperen.
'

Pappern ja - bilen nej
Har redan 2 Escorter!

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Lennart Hall skrev:
Den är inte såld än. Har en spekulant som tvekar pga för många projekt och han vill bygga rallybil. Säljer hellre till någon som har nytta av papperen.
'

Pappern ja - bilen nej
Har redan 2 Escorter!
Du kan få bra pris på papperen...

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Re:

Lennart Hall skrev:
Roger Gustafsson skrev:
Lennart Hall skrev:
Den är inte såld än. Har en spekulant som tvekar pga för många projekt och han vill bygga rallybil. Säljer hellre till någon som har nytta av papperen.
'

Pappern ja - bilen nej
Har redan 2 Escorter!
Du kan få bra pris på papperen...


Hmmmm, tja, jag har ju redan tackat nej en gång till en annan... Ska testa att besiktiga först...

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Ännu inte såld. Trodde det fanns folk som inte gillar att laga rost, men vill skruva.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Är byten intressant?

_________________
Håkan Persson
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Re:

old blue oval skrev:
Är byten intressant?
Det beror på vad det är. Jag behöver tömma min garageplats och har just nu för många bilar. Det jag behöver är en soppasnål kombibil.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
hpmk1
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1356



Hmm.. Får fundera lite. Escortdelar lär ju inte intressera dig.
Enda kombin jag har är frugans V70R, och den vågar man ju inte sälja..

_________________
Håkan Persson
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Pga allmän osämja med resten av världen halverar jag priset, dvs nu kostar den 5000 kr!

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
rs TURBO
åstorp
Här sen Okt 2005
Inlägg: 69



Tja.

Pris på bara papperna????

Mvh Janne

_________________
janne johansson

Ford Mondeo 3,0 Titanium
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Escort Rs TURBO -87
Ford Fiesta Rs TURBO -91
2xEscort Mk2
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Re:

rs turbo skrev:
Tja.

Pris på bara papperna????

Mvh Janne
I dagsläget är mitt problem förvaring av själva bilen så det känns fel att devalvera den genom att sälja papperen.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Nu har det gått en vecka sen senaste uppningen...
Ring helst! Sitter inte vid datorn så mycket.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Roger Gustafsson
Puerto Vallarta
Här sen Sep 2004
Inlägg: 5714



Hmm, såg precis att det är ett stort hål i torpeden.
Är all el dragen?

_________________
Sand&Salt Mexican Leather

MexBeetle -90 1600cc
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18288


Trådstartare
Re:

Roger Gustafsson skrev:
Hmm, såg precis att det är ett stort hål i torpeden.
Är all el dragen?
Näe, den får man välja själv hur man vill dra.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
SÄLJES
Såld
2215 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande