| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Garagerensning BMW e30
|
3467 besök totalt |
|
Re:
Tror att det är 19mm fram och 14mm bak. Ska kolla upp det tills imorgon. Haj! Edit: Var i garaget och kollade. Fram 20mm Bak 14mm _________________ L-P Johnsson |
||||||
|
_________________ Helen Forsberg Sommar: Bmw E30 325iM -89 mtech2 Kolla våra evenemang på http://www.bmwcs.com/syd |
||||||
|
Re:
Är det inte 14,5mm bak? Det verkar bara finnas 12 eller 14,5 på sedan bilar.... touring har 13,5.. enl RealOEM.. Pris på.. bak krängaren? Ändanslag bakfjädrar? Powerflex excentriska länkarmsbussningar? Kan du skicka med posten/bussgods? //Jonas _________________ Jonas Pettersson |
||||||
|
Re:
Jo, visst var det 14,5mm, men jag avrundade neråt. Pris på.. bak krängaren? Tja, 150:- Ändanslag bakfjädrar? Dom får du! Powerflex excentriska länkarmsbussningar? 345:-/st kostar dom i butik, men säg en femhundring med hållarna. Måste bara kolla av de andra som har varit intresserade av bussningarna. Hade ju helst sålt alla på en gång. Kan du skicka med posten/bussgods? Japp! _________________ L-P Johnsson |
||||||
|
Re:
ok! Jag bjuder 350kr eller passar på powerflexarna (kan köpa delrin istället) men bak krängaren och ändslagen köper jag.. Skickar mina uppgifter på PM.. //Jonas _________________ Jonas Pettersson |
||||||
Tack tack! Dock har jag legat på "latsidan" (sjuk) och inte hunnit skicka iväg de paket som jag skulle. Dock har ingen betalat i förskott, så jag hoppas att ingen känner sig blåst. Grejorna kommer!
_________________ L-P Johnsson |
||||||
|
Re:
Hejsan! Jag har sålt samtliga bussningar nu. Det fick gå före att bli av med alla på en gång, istället för att sälja lite här och lite där. No hard feelings hoppas jag!
_________________ L-P Johnsson |
||||||
|
Re:
Ratten finns kvar. Pris... jag avskyr att sätta pris.
Sökte efter andra som säljer likadana rattar, men hittar bara m-tech 1. Dom rattarna säljs för mellan 450:-och 1000:-. Ge mig ett bud.
_________________ L-P Johnsson |
||||||
|
Re:
och jag gillar inte att ge bud! Återkommer med bud!
_________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||||
![]() |
SÄLJES
S: Garagerensning BMW e30
|
3467 besök totalt |
