Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Garagerensning BMW e30
<<   1, 2
3467 besök totalt
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

JE skrev:
Pris på framstolar och en lamdasond?


Stolar och lambdasonder har precis blivit hämtade. Sorry!

_________________
L-P Johnsson
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re: Ang stolar

lindskog skrev:
pris på stolarna?


Stolarna har nyss blivit köpta!

_________________
L-P Johnsson
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

Folxam skrev:
jag bjuder 518 kronor och 55 öre för silentblocken om det blir över


Hehe, okidoki! Jag lägger det på minnet!

_________________
L-P Johnsson
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

jpbrollan skrev:
Hej,
vad är det för diameter på krängningshämmarna..?


Tror att det är 19mm fram och 14mm bak. Ska kolla upp det tills imorgon. Haj!

Edit: Var i garaget och kollade. Fram 20mm Bak 14mm

_________________
L-P Johnsson
Citera
KWracing
Torsby
Här sen Sep 2006
Inlägg: 47



Kolla din email

_________________
Karl Wikander
Citera
Helenius
Vellinge
Här sen Jan 2008
Inlägg: 130



Halloj,

litta sugen på bussningarna eller är dom redan sålda?

_________________
Helen Forsberg

Sommar: Bmw E30 325iM -89 mtech2

Kolla våra evenemang på http://www.bmwcs.com/syd
Citera
jpbrollan
Gävle
Här sen Sep 2007
Inlägg: 13



Re:

elpe300 skrev:
jpbrollan skrev:
Hej,
vad är det för diameter på krängningshämmarna..?


Tror att det är 19mm fram och 14mm bak. Ska kolla upp det tills imorgon. Haj!

Edit: Var i garaget och kollade. Fram 20mm Bak 14mm


Är det inte 14,5mm bak?
Det verkar bara finnas 12 eller 14,5 på sedan bilar.... touring har 13,5.. enl RealOEM..

Pris på..
bak krängaren?
Ändanslag bakfjädrar?
Powerflex excentriska länkarmsbussningar?

Kan du skicka med posten/bussgods?

//Jonas

_________________
Jonas Pettersson
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

jpbrollan skrev:
elpe300 skrev:
jpbrollan skrev:
Hej,
vad är det för diameter på krängningshämmarna..?


Tror att det är 19mm fram och 14mm bak. Ska kolla upp det tills imorgon. Haj!

Edit: Var i garaget och kollade. Fram 20mm Bak 14mm


Är det inte 14,5mm bak?
Det verkar bara finnas 12 eller 14,5 på sedan bilar.... touring har 13,5.. enl RealOEM..

Pris på..
bak krängaren?
Ändanslag bakfjädrar?
Powerflex excentriska länkarmsbussningar?

Kan du skicka med posten/bussgods?

//Jonas


Jo, visst var det 14,5mm, men jag avrundade neråt.
Pris på..
bak krängaren? Tja, 150:-
Ändanslag bakfjädrar? Dom får du!
Powerflex excentriska länkarmsbussningar? 345:-/st kostar dom i butik, men säg en femhundring med hållarna. Måste bara kolla av de andra som har varit intresserade av bussningarna. Hade ju helst sålt alla på en gång.

Kan du skicka med posten/bussgods? Japp!

_________________
L-P Johnsson
Citera
jpbrollan
Gävle
Här sen Sep 2007
Inlägg: 13



Re:

elpe300 skrev:

Jo, visst var det 14,5mm, men jag avrundade neråt.
Pris på..
bak krängaren? Tja, 150:-
Ändanslag bakfjädrar? Dom får du!
Powerflex excentriska länkarmsbussningar? 345:-/st kostar dom i butik, men säg en femhundring med hållarna. Måste bara kolla av de andra som har varit intresserade av bussningarna. Hade ju helst sålt alla på en gång.

Kan du skicka med posten/bussgods? Japp!

ok!
Jag bjuder 350kr eller passar på powerflexarna (kan köpa delrin istället) men bak krängaren och ändslagen köper jag..

Skickar mina uppgifter på PM..

//Jonas

_________________
Jonas Pettersson
Citera
bullen!
Skåne
Här sen Jul 2007
Inlägg: 1083



jag måste verkligen säga att ingen behöver vara rädd för att göra affärer med elpe300.


schysst och mycket bra att ha å göra med.

_________________
Sammy Lundin
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Tja!

Tar du ,med bärarmsbussningarna till Knutanträffen så klämmer jag dom för en femhundring.

Har ju varit på dig om dessa förut och skam den som ger sig.



_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
bullen! skrev:
jag måste verkligen säga att ingen behöver vara rädd för att göra affärer med elpe300.


schysst och mycket bra att ha å göra med.


Tack tack! Dock har jag legat på "latsidan" (sjuk) och inte hunnit skicka iväg de paket som jag skulle. Dock har ingen betalat i förskott, så jag hoppas att ingen känner sig blåst. Grejorna kommer!

_________________
L-P Johnsson
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

johan sjöström skrev:
Tja!

Tar du ,med bärarmsbussningarna till Knutanträffen så klämmer jag dom för en femhundring.

Har ju varit på dig om dessa förut och skam den som ger sig.




Hejsan! Jag har sålt samtliga bussningar nu. Det fick gå före att bli av med alla på en gång, istället för att sälja lite här och lite där. No hard feelings hoppas jag!

_________________
L-P Johnsson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Är ratten kvar? Pris? Skulle sitta fint i min M3:a

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
elpe300
Ekeby
Här sen Maj 2006
Inlägg: 566


Trådstartare
Re:

Abbe_M3 E30 skrev:
Är ratten kvar? Pris? Skulle sitta fint i min M3:a


Ratten finns kvar. Pris... jag avskyr att sätta pris.
Sökte efter andra som säljer likadana rattar, men hittar bara m-tech 1. Dom rattarna säljs för mellan 450:-och 1000:-. Ge mig ett bud.

_________________
L-P Johnsson
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3796



Re:

elpe300 skrev:
Abbe_M3 E30 skrev:
Är ratten kvar? Pris? Skulle sitta fint i min M3:a


Ratten finns kvar. Pris... jag avskyr att sätta pris.
Sökte efter andra som säljer likadana rattar, men hittar bara m-tech 1. Dom rattarna säljs för mellan 450:-och 1000:-. Ge mig ett bud.


och jag gillar inte att ge bud! Återkommer med bud!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
SÄLJES
S: Garagerensning BMW e30
<<   1, 2
3467 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande