Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Telezoom 70-300 till Nikon
499 besök totalt
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11810

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
K: Telezoom 70-300 till Nikon

Telezoom ca70-300mm autofokus för Nikon, Sigma, Tokina, Tamron bara det passar i bajonetten.
Upp till 400mm går ju också bra.

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re: K: Telezoom 70-300 till Nikon

steffe skrev:
Telezoom ca70-300mm autofokus för Nikon, Sigma, Tokina, Tamron bara det passar i bajonetten.
Upp till 400mm går ju också bra.

Nicke kanske säljer sin 70-300. I princip oanvänd...
Fråga honom?

_________________

Rice and shine
Citera
ninja
Eeeisleeuöööv!
Här sen Okt 2004
Inlägg: 4851



obs att Nikons 70-300 saknar macroläge, vilket Sigma och Tamron har..

_________________
Andreas Östrin
Sportbilslös men inte rådlös
Citera
SÄLJES
K: Telezoom 70-300 till Nikon
499 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande