Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
k: dashlogger eller digital display
1371 besök totalt
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67


Trådstartare
k: dashlogger eller digital display

letar dashlogger!! helst nåt som är kompatibelt med mitt nira i3+, typ AIM eller liknande
allt av intresse nytt som begagnat. dyrt eller billigt..

roger 0733104394
jönköping

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Jag har X-Dash på hyllan för omg lev. för 16195:-
http://www.dtafast.co.uk/XDash.htm

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Jockeus
Hörby
Här sen Dec 2005
Inlägg: 13



Jag kan sälja en ny Aim MXL Strada för 10.000:-.
Se http://www.stigkristianssonbilab.se/stigsbil/motorsport/admin/view_fot . . . .

_________________
Joacim Kristiansson
www.k-r-s.se
Citera
kyttet
jönköping
Här sen Aug 2007
Inlägg: 67


Trådstartare
Re:

Jockeus skrev:
Jag kan sälja en ny Aim MXL Strada för 10.000:-.
Se http://www.stigkristianssonbilab.se/stigsbil/motorsport/admin/view_fot . . . .

låter väldigt intressant.. ska suga lite på det och återkommer!!
mvh

_________________
ROGER FYHRLUND
Kör 770hk porsche audi
projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153
Citera
SÄLJES
k: dashlogger eller digital display
1371 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande