| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k: dashlogger eller digital display
|
1371 besök totalt |
|
k: dashlogger eller digital display
letar dashlogger!! helst nåt som är kompatibelt med mitt nira i3+, typ AIM eller liknande allt av intresse nytt som begagnat. dyrt eller billigt.. roger 0733104394 jönköping _________________ ROGER FYHRLUND Kör 770hk porsche audi projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153 |
||
|
Jag har X-Dash på hyllan för omg lev. för 16195:-
http://www.dtafast.co.uk/XDash.htm |
||
|
Jag kan sälja en ny Aim MXL Strada för 10.000:-.
Se http://www.stigkristianssonbilab.se/ |
||
|
Re:
låter väldigt intressant.. ska suga lite på det och återkommer!! mvh _________________ ROGER FYHRLUND Kör 770hk porsche audi projekt tråd: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=9153 |
||
![]() |
SÄLJES
k: dashlogger eller digital display
|
1371 besök totalt |

