Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5" bred
1016 besök totalt
Mini_me
Stockholm / Sjöstaden
Här sen Feb 2008
Inlägg: 23


Trådstartare
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5"

4 st hyffsat fräscha Porka cup replikor.
17"x7" (eller 7,5)
5x100
ET runt 30.

Lite små repor och så där men inget allvarligt.
Ej skeva eller nåt sånt.

Säljes pga att jag behåller dom gamla fälgarna.

2000kr + ev frakt
BVSA men inte mkt.

Lars.hostner@bahnhof.se
0739620262


OBS OBS OBS!! EJ FÄLGARNA PÅ BILD MEN LIKADANA!!!

_________________
Lars Höstner.

Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad).
Ska bli en R32 Corrado.
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



du eller någon polare skall inte åt göteborgshållet!?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Mini_me
Stockholm / Sjöstaden
Här sen Feb 2008
Inlägg: 23


Trådstartare
Nej tyvärr men dom var inte så farligt dyra att skicka (med bussgods)..typ 400kr eller nåt.
Vi kan dela på frakten om det känns bättre=)

_________________
Lars Höstner.

Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad).
Ska bli en R32 Corrado.
Citera
Lilla_Vargen
Ljungaskog, Ö-a
Här sen Jun 2005
Inlägg: 345



Re: S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5&q

Mini_me skrev:
Säljes pga att jag behåller dom gamla fälgarna.


Det gör du rätt i !!!

Du är väl inte less på dom snyggingarna ???

_________________
Mårten Svensson
Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition"

Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon...
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



kan du skicka bilder på alla 4a fälgar!? så jag kan uppfatta skicket..
Är dem runda och fina!?
Mail. tobias_svenrot@hotmail.com

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Mini_me
Stockholm / Sjöstaden
Här sen Feb 2008
Inlägg: 23


Trådstartare
Du har mail men inga bilder än...=)

_________________
Lars Höstner.

Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad).
Ska bli en R32 Corrado.
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



Hur har det gått!?
Skickade till mig!?

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Mini_me
Stockholm / Sjöstaden
Här sen Feb 2008
Inlägg: 23


Trådstartare
Går iväg idag...dottern tar mer tid än väntat=)

_________________
Lars Höstner.

Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad).
Ska bli en R32 Corrado.
Citera
SÄLJES
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5" bred
1016 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande