| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5" bred
|
1016 besök totalt |
|
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5"
4 st hyffsat fräscha Porka cup replikor. 17"x7" (eller 7,5) 5x100 ET runt 30. Lite små repor och så där men inget allvarligt. Ej skeva eller nåt sånt. Säljes pga att jag behåller dom gamla fälgarna. 2000kr + ev frakt BVSA men inte mkt. Lars.hostner@bahnhof.se 0739620262 OBS OBS OBS!! EJ FÄLGARNA PÅ BILD MEN LIKADANA!!!
_________________ Lars Höstner. Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad). Ska bli en R32 Corrado. |
||
|
Nej tyvärr men dom var inte så farligt dyra att skicka (med bussgods)..typ 400kr eller nåt.
Vi kan dela på frakten om det känns bättre=) _________________ Lars Höstner. Har en Corrado VR6 (ex kompressor matad). Ska bli en R32 Corrado. |
||
|
Re: S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5&q
Det gör du rätt i !!!
Du är väl inte less på dom snyggingarna ??? _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
|
kan du skicka bilder på alla 4a fälgar!? så jag kan uppfatta skicket..
Är dem runda och fina!? Mail. tobias_svenrot@hotmail.com _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
![]() |
SÄLJES
S: 17" porsche Cup replikor 5x100 , 7 eller 7,5" bred
|
1016 besök totalt |
