| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Mocca ratt!
|
564 besök totalt |
|
K: Mocca ratt!
Någon som har en "över" !? någonstans mellan 30-35cm i diam borde den väl vara. Gärna med lite djupare nav 60-90mm kanske!?` Jag finns i och omkring göteborg, ingen nackdel om ratten gör det heller! Tel. 0704-947935 _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
|
Re:
Skall du till knutan ta med den dit så jag får se den "live" Inte omöjligt att jag tar den! Mvh. Tobias _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||
![]() |
SÄLJES
K: Mocca ratt!
|
564 besök totalt |
