Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Mocca ratt!
564 besök totalt
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
K: Mocca ratt!

Någon som har en "över" !?

någonstans mellan 30-35cm i diam borde den väl vara.
Gärna med lite djupare nav 60-90mm kanske!?`

Jag finns i och omkring göteborg, ingen nackdel om ratten gör det heller!

Tel. 0704-947935

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448



Har en momo mocka ratt,obetydligt använd,dock "vanlig"alltså inget större djup.
700:-+frakt

såg att du skulle till knutstorp med TPC,leverans kan ske dit om intresse finnes.

/Fredrik

_________________
Fredrik Lövgren
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440


Trådstartare
Re:

figge skrev:
Har en momo mocka ratt,obetydligt använd,dock "vanlig"alltså inget större djup.
700:-+frakt

såg att du skulle till knutstorp med TPC,leverans kan ske dit om intresse finnes.

/Fredrik


Skall du till knutan ta med den dit så jag får se den "live"
Inte omöjligt att jag tar den!
Mvh. Tobias

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
figge
Helsingborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 448



Jag tar med den och hör av mig.

_________________
Fredrik Lövgren
Citera
SÄLJES
K: Mocca ratt!
564 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande