| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Golf Gti mk1 -83
|
3377 besök totalt |
|
S: Golf Gti mk1 -83
Preppad 2,0L av Trendab ca 160hk 180nm Modifierat sprut Audi 5cyl. spjäll Bränsle pumpen är kraftigare Exraktorrör 2,5 avgas/ chromatutblås Shortshift lägen Coilovers fram Bilstein Cupkit Bilstein Cupkit bak Undre fjäderbens stag Wilwood 4 kolvs ok, 310mm skivor med nya pfc01 belägg och bromsvätska Skivor bak GTI MK2 16v Compomotive magnesium 7X15 Kumho Ecsta MX 195-50 -15 Toyo R888 195/50-50 Lite lättare än orginal
Fullbur från OMP Momoratt Förlängd växelspak Vita blinkers Takvinge Singeltorkare Länk till bilder och dyligt http://www.garaget.org/?car=62493 Pris: BUD Jag nås via ett snabbt PM eller telefon 070-3913211 alt 0702636310 eller via mail rolfssonjon@johndeere.com mvh Jon _________________ Jon Rolfsson |
||||
|
Men är du go på riktigt? Det finns ju inte ballare kärra för överkomliga pengar NÅGONSTANS!
Byta mot en 540?
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
|
||||
|
Re:
Jajemensan, det enda som måste ändras inför bes är att singeltorkaren inte få stå i mitt lägge så att säga! Åkte dit på flygande bes efter Bug Run på de och de va tom de enda farbror blå klagade på! mvh _________________ Jon Rolfsson |
||||
|
_________________ Jimmy Särås på Stertman Motorsport www.stertman.se Din Audi, Bentley, BMW, Cupra, Lamborghini, McLaren, Mini, Porsche, Seat, Skoda & Volkswagen specialist. |
||||
|
Re:
Min 40k för bilen och de är där budet ligger förtillfället, har dock inte fått pengarna i näven än så, bjud över och kom och hämta! mvh _________________ Jon Rolfsson |
||||
|
Re:
Bara och fylla på i bilförrådet Roger!! |
||||
|
Re:
Köper någon bilen utan dom är han nästan lika dum som Jon som är så dum att han vill sälja bilen. Mycket trevlig bil att framföra och den går att köra fort med. Jag har haft förmånen att testa denna bil på SS på Emmaboda och det var en mycket trevlig upplevelse. Bromsarna är rejält överdimensionerade. Chassit är trevligt. Bara hiva i 2 sittastillstolar så är man hemma! _________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
|
Re:
Blir svårt att sälja utan dom fälgarna då inga andra finns till bilen och de e svårt att få dit andra än compomotiv fälgar eller liknande då bromsarna e rätt så rejäla
_________________ Jon Rolfsson |
||||
|
Re:
Sugen blev man ju allt....
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: Golf Gti mk1 -83
|
3377 besök totalt |

