| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: lås!
|
2171 besök totalt |
|
Re: S: MkII Kaross, 1031 axel
Rakt nedanför denna ruta när du gör ett nytt inlägg står det "Ladda upp bilder" - testa att trycka på den texten...
Edit:
|
||
|
Ingen som är intresserad av en bra kaross att bygga på?
Kom med bud.. Bilen och delarna står bara ivägen.. Har även en motor till escorten liggandes. 1.6 orginal motor _________________ Andreas Magnusson Kör: Golf IV bsr Mekar: Escort Mk2 Tic |
||
|
AGA-diffad axel är sabbad för alltid eller? Eller man kan kanske köra med det?
Inte så lång bil och den är ju lätt bak...
Behöver kanske en axel till min bil sen. Efter vad jag förstått är det lite för häftig effekt i min bil för originalaxeln. |
||
|
Jag har inte öppnat och kollat i den..
Det är den bakaxel som satt på den nya escorten jag köpte nyligen
Det är ju garanterat inga problem att ha den på en lätt escort. _________________ Andreas Magnusson Kör: Golf IV bsr Mekar: Escort Mk2 Tic |
||
|
Re:
Hmmm, så den har varit monterad på en Escort? Hurdå? Svår att klämma dit på min? Men bulthålen är Volvo då eller? EDIT: oups, såg precis att det sitter en fyrlänk på den bilen |
||
![]() |
SÄLJES
S: lås!
|
2171 besök totalt |
