Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Se7en prylar, Zetec svänghjul, Sparco glasfiberstol
890 besök totalt
Andreas
Täby
Här sen Mar 2005
Inlägg: 148


Trådstartare
S: Se7en prylar, Zetec svänghjul, Sparco glasfiberstol

Säljer av lite prylar från "Stigan" för att få lite mer plats i garaget.



Noskon, avgjutning av Lotus serie III 1300kr
Huv, troligtvis SerieIII med väldigt mycket "patina".300kr
Stolar i glasfiber (kartstolar) tunt stoppade och klädda i svart tyg. med fästen för Se7en. 800kr/par
Momo sexpunktsbälte. 900kr
Sparco glasfiberstol. 1000kr


Max lättat och balanserat svänghjul Zetec. 1200kr
Störtbåge tilll Se7en. 500kr.
Små speglar till Se7en. 600kr/set.
Bensnintank i aluminium. 400kr.

Ring 0708 392 390 om du är intresserad att köpa.
Grejorna finns i Stockholm.

Mvh,
Andreas

_________________
Andreas Naeslund
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13419

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Svänghjulet gick till mannen med den gröna sjuan... thumbs up

_________________

Rice and shine
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5974



Re:

Lars Falk skrev:
Svänghjulet gick till mannen med den gröna sjuan... thumbs up

Se till att få ihop 2.0 liters motorn nån gång
Skicka några bilder på hur det ser ut såg jag ser hur jag skall göra mitt

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
SÄLJES
S: Se7en prylar, Zetec svänghjul, Sparco glasfiberstol
890 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande