| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Golf Cab-88
|
957 besök totalt |
|
S: Golf Cab-88
Är en VW Golf cab med lilla 1.6l motorn på 75hk som går snålt och piggt! Cabben är i fint skick! Coilovers runt om med 65 mm sänkning! Ronal R10 Turbo 7X15 med 195/45-15 org Bromsar Äldre Gti ratt från 1977 annars orginal Crossbowlyktor fram Vita blinkers Emblemlös grill En en lagom dunka dunka anläggning! 4" focal fram system 10" Focal Bas 2 st Dls Steg Nakamichi CD Länk med bilder http://www.garaget.org/?car=95686 Pris:BUD Ni når mig via ett PM eller telefon 0703913211 alt 0702636310 eller via mail rolfssonjon@johndeere.com mvh Jon _________________ Jon Rolfsson |
||
|
Pegga 206? 1.6 XSi-04, 5500 mil ? 111 hk.
Lägsta notering 5.5 l/100km (5mil resa till jobbet mycket landsväg), Tjejjens snitt 6.7 l/100km. Hon växlar inte så bra :P _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
||
|
Re:
Du har fått dig ett PM
_________________ Jon Rolfsson |
||
![]() |
SÄLJES
S: Golf Cab-88
|
957 besök totalt |
