Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Golf Cab-88
957 besök totalt
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
S: Golf Cab-88

Är en VW Golf cab med lilla 1.6l motorn på 75hk som går snålt och piggt!
Cabben är i fint skick!

Coilovers runt om med 65 mm sänkning!
Ronal R10 Turbo 7X15 med 195/45-15
org Bromsar
Äldre Gti ratt från 1977 annars orginal
Crossbowlyktor fram
Vita blinkers
Emblemlös grill

En en lagom dunka dunka anläggning!
4" focal fram system
10" Focal Bas
2 st Dls Steg
Nakamichi CD


Länk med bilder
http://www.garaget.org/?car=95686

Pris:BUD

Ni når mig via ett PM eller telefon 0703913211 alt 0702636310 eller via mail rolfssonjon@johndeere.com

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Kan även tänka mig ett byta mot en bruksbil, kan även slänga med ett par slantar extra.
Bara att komma med förslag

mvh Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
_maniac_
stockholm
Här sen Jan 2005
Inlägg: 640



Pegga 206? 1.6 XSi-04, 5500 mil ? 111 hk.
Lägsta notering 5.5 l/100km (5mil resa till jobbet mycket landsväg), Tjejjens snitt 6.7 l/100km. Hon växlar inte så bra :P

_________________
Michael Vallinder

"Fast is when munching the throttle is just plain scary..."
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Re:

_maniac_ skrev:
Pegga 206? 1.6 XSi-04, 5500 mil ? 111 hk.
Lägsta notering 5.5 l/100km (5mil resa till jobbet mycket landsväg), Tjejjens snitt 6.7 l/100km. Hon växlar inte så bra :P


Du har fått dig ett PM

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
Sätter priset till 35000:-

Ni väcker uppmärksamhet och många glada miner och tummar upp

/ Jon

_________________
Jon Rolfsson
Citera
Jon_R
Nybro
Här sen Feb 2006
Inlägg: 578


Trådstartare
SÅLD

_________________
Jon Rolfsson
Citera
SÄLJES
S: Golf Cab-88
957 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande