| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2008-06-30 Sviestad Prova på...
|
5 besök senaste veckan (4380 totalt) |
|
Ska testa min 200sx på bana för första gången så ska bli kul, men har ingen ordentlig oljekylare så blir nog inte för många varv med full attack i följd tyvär.
_________________ Daniel Ollikkala 200sx rs13 - Mantorp 1:34.56 (2011) Sviestad 1:05.15 (2012) Honda Civic Type-R - Mantorp 1:34.293 (2018) Sviestad 1:05.67 (2019) |
||||
|
Re:
Hinner tyvärr inte...
Får komma igen en annan gång...
|
||||
|
Måste tyvärr meddela att jag uteblir pga väder och ryggsmärtor. Vi ses igen efter sommar uppehållet
|
||||
|
Re:
Enligt SMHI ska det vara helt ok väder ikväll. _________________ Rikard Karlsson, TBR-Racing Teamrepresentant MSLS/Östgöta Racing Kassör, LMS Racingsektion |
||||
|
Re:
Yes jag vet, men jag var tvungen att ta mig till jobbet i ösregnet utan att mista livet också Slitna R-sulor är inte bra i ösregn.
Ni får klara er utan mig idag helt enkelt
|
||||
|
Då jag kan konsten att prioritera
så jag har Hånglian lastad på Falks släp som jag har besiktningstid på det klockan 13:10 (hoppas på att inte få körförbud bara för då blir det problems) sen drar jag från Sthlm....
Ska bara svänga förbi Bisting och låna svetsen och fixa pyspunka vid lunch så är jag redo... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re:
Tur det är stålcord i däcken...
F*n, jag har fetstor lust att hänga på till Sviestad men kan tyvärr inte göra allt samtidigt...
|
||||
|
Re:
jobbet som du inte gör idag har du väl kvar imorgon för mig brukar iaf ingen göra mitt jobb åt mig bara för att jag är borta...
Du har ju chans att köra Hånglian på sviestad... att uppleva ventilsläpp i slutet på rakan innan rondellen... att våga hålla fullt genom chikanen... vad är det mot en eftermiddags kvarsläpande jobb?
_________________ Tord Ringenha11 |
||||
|
Re:
Jag har lite viktiga privata grejer att fixa med idag/kväll... |
||||
|
Fast just nu kom det en REJÄL (men kort) åskskur i Vasastan 8km från banan. Verkar dock vara ganska lokala skurar. Men vill man ha 100% torr bana och har en bit att åka vetikatten om jag skulle chansa. Iofs kanske man redan åkt då
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Idag ska jag dit för första gången i år... ( vad har jag gjort under hela våren...????) Men det blir ingen körning, bara snacka skit med er andra och titta på lite fina ekipage
Vi ses om en stund...
_________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||
![]() |
Inför träffar
2008-06-30 Sviestad Prova på...
|
5 besök senaste veckan (4380 totalt) |