| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Förvaring till garaget
|
1036 besök totalt |
|
S: Förvaring till garaget
Har ett pall ställ som vi använt som lager hylla i vårat garage, funkar klockrent men är lite för stort tyvär för vårt nya garage som vi ska flytta till. Sektionen i mitten är 2m bred och har 4 hyllplan, sektionerna på sidorna är 2,5m och har 2 hyllplan.Alla hyllplanen har plåtar som man lägger över balkarna så det blir riktiga hyllplan,men man kan köra pallar om man vill oxå. Finns en massa xtra plåtar oxå. Detta står nu i uppsala och kan plockas ner och köras mot stockholm för en xtra 500ing. Pris: 2500 kronor Nås på morgan.blom@wtnord.net [/img]
_________________ Morgan Blom Honda Civic TURBO |
![]() |
SÄLJES
S: Förvaring till garaget
|
1036 besök totalt |
