Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Förvaring till garaget
1036 besök totalt
moggesthlm
Stockholm
Här sen Mar 2005
Inlägg: 27


Trådstartare
S: Förvaring till garaget

Har ett pall ställ som vi använt som lager hylla i vårat garage, funkar
klockrent men är lite för stort tyvär för vårt nya garage som vi ska flytta
till.

Sektionen i mitten är 2m bred och har 4 hyllplan, sektionerna på sidorna är
2,5m och har 2 hyllplan.Alla hyllplanen har plåtar som man lägger över
balkarna så det blir riktiga hyllplan,men man kan köra pallar om man vill oxå.
Finns en massa xtra plåtar oxå. Detta står nu i uppsala och kan plockas ner
och köras mot stockholm för en xtra 500ing.

Pris: 2500 kronor

Nås på morgan.blom@wtnord.net

[/img]

_________________
Morgan Blom
Honda Civic TURBO
Citera
moggesthlm
Stockholm
Här sen Mar 2005
Inlägg: 27


Trådstartare
Reserverat till söndag nästa vecka pga semester

_________________
Morgan Blom
Honda Civic TURBO
Citera
moggesthlm
Stockholm
Här sen Mar 2005
Inlägg: 27


Trådstartare
Sålt!

_________________
Morgan Blom
Honda Civic TURBO
Citera
SÄLJES
S: Förvaring till garaget
1036 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande