| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen idag (13 okt) kl 20.00 på kanal 5!
|
1 besök senaste veckan (1357 totalt) |
|
Såg ut som Cadilacen skulle välta
Sen var "specialeffekten" med tennisbollen Fast jag gillade verkligen bilsäljar reportaget! Så om dom låter bli att slå sönder gamla bilar och hypa onödigheter så blir det ett bra avsnitt idag
Förstör dom CSL vs GT3 reportaget så bankar jag in TV rutan
EDIT: Vad gjorde Dilba där? Mera Evo fetischism EDIT IGEN: GT3 och CSL
Tråkigt att dom inte uttalade sig om vilken som var bäst bara
|
||||||
|
Synd bara att GT-R bara verkar finnas i högerstyrt utförande. Dom e rätt småbrutala i formerna.
Tror faktiskt jag skulle välja Porsche GT-3 om jag hade de ekonomiska möjligheterna. BMW i all ära men i den klassen så vill jag ha en opraktisk bil.
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
Vill ha , vill ha . Tänk att få smiska runt i en sån på banan. Hade nog inte kommit ner på jorden på en vecka efter en sådan provkörning utan bara svävat i det blåa :fly:
_________________ --VVTS-- |
||||||
|
Är det någon som vet vilken Skyline GTR det är han ska köra? Det var misstänktsamt likt den bil som körde 24 timmars på Nurburgring i år? NISMOS om jag inte minns fel. Någon som vet?
_________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Jo, men det vore roligare om dom sa det i klarspråk. Verkar som att alla vill mygla med sina uttalanden kring just dom två bilarna. Det måste vara ett väldigt känsligt ämne känns det som
|
||||||
Hehe, ja det är nog det. Att båda bilarna är väldigt bra för det de är avsedda för råder det ju knappast något tvivel om. _________________
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Motorjournalen idag (13 okt) kl 20.00 på kanal 5!
|
1 besök senaste veckan (1357 totalt) |