Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1356 besök totalt |
Såg ut som Cadilacen skulle välta
![]() ![]() ![]() Sen var "specialeffekten" med tennisbollen ![]() Fast jag gillade verkligen bilsäljar reportaget! ![]() Så om dom låter bli att slå sönder gamla bilar och hypa onödigheter så blir det ett bra avsnitt idag ![]() Förstör dom CSL vs GT3 reportaget så bankar jag in TV rutan ![]() EDIT: Vad gjorde Dilba där? ![]() Mera Evo fetischism ![]() ![]() ![]() EDIT IGEN: GT3 och CSL ![]() Tråkigt att dom inte uttalade sig om vilken som var bäst bara ![]() |
||||||
Synd bara att GT-R bara verkar finnas i högerstyrt utförande. Dom e rätt småbrutala i formerna.
![]() Tror faktiskt jag skulle välja Porsche GT-3 om jag hade de ekonomiska möjligheterna. BMW i all ära men i den klassen så vill jag ha en opraktisk bil. ![]() ![]() _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||
![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Är det någon som vet vilken Skyline GTR det är han ska köra? Det var misstänktsamt likt den bil som körde 24 timmars på Nurburgring i år? NISMOS om jag inte minns fel. Någon som vet?
_________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||||
Jo, men det vore roligare om dom sa det i klarspråk. Verkar som att alla vill mygla med sina uttalanden kring just dom två bilarna. Det måste vara ett väldigt känsligt ämne känns det som ![]() |
||||||
Hehe, ja det är nog det. ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1356 besök totalt |