| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: gott och blandat, bildelar, BMW, Volvo, mm
|
3225 besök totalt |
|
Borbetfälgar 4st 5x120 15x7" ET 18 med däck (inte jättebra) 1500kr
Höger Bakdörr BMW E30 Touring (Röd) rostfri mkt fin. komplett, 300kr Volvo B230 motor -90 komplett med allt. 1000kr 4st rostfria dörrar (Röda) Volvo 740 -90 200kr/st huv och baklucka samt rostfria framskärmar (Röda) 200kr/st och resterande på bilen, lampor, stötfångare, mm, mm. (framvagn, bakvagn, kylare, växllåda, sålt) Bra toppar till Mitsubishi 3,0L V6 -90 500kr/st Fördelare Mitsubishi 3,0L V6 -90 500kr Grenrör, insug/mm till Mitsubishi 3,0L V6 bud Dubbla Weber 40 med K/N luftfilter. 3000kr Bra Baklucka till VW Passat kombi -93 (vit) 300kr BMW M50B20 motor och växellåda från en 520i -94 (tror jag) gick och fungerade mkt bra vid urplock, 2 år sedan. 3500kr vw 4st 2L kolvar med stakar, bra om man vill borra en 1,8L KR motor eller nåt sånt, bra skick, 800kr AGV integral hjälm GP-I M=medium, svart beg men mkt bra skick, 800kr Snygg rostfri japs dämpare mod större mkt bra skick, 700kr
Givetvis Diverse 02 delar finns till salu, mest småskit
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
Re: S: gott och blandat, bildelar, dator, mm
Vilken modell?
_________________ Magnus Bengtsson |
||||
|
Tjena Krister!
Har du fram o bakvagnen från touringen kvar? Är det komplett med krängare, diffklump (stora eller lilla, utväxling?), drivaxlar, bärarmar fram o bak osv osv osv? Det är ventilerade skivor på dessa även bak väl? Mvh Peter (som för övrigt råkar jobba på Presservice så en smidig frakt borde gå att ordna) _________________ Peter Sternersson |
||||
|
grejorna är kvar
komplett med krängare, drivaxlar, bärarmar, bromsar, mm, mm ingen aning om det är ventilerat bak, kan kolla imorgon, lilla klumpen (tror jag) ut växling inte en aning. jo presservice känner vi ju till här nere i trelleborg
_________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
Kolla upp så vore det kalas, stora klumpen känns igen med att avtappning och påfyllningspluggen för oljan ligger i lodrät linje med varandra, om du inte visste
Hehee, jo vi är väl där endel kanske. Om du kunde gömma grejorna i nåt hörn på jobbet kanske nån arm stackare kan ta med det hem när vi har vägarna neråt... Du har inget annat bra o ha när man ska börja gnida bana med en E30? _________________ Peter Sternersson |
||||
|
ok jag kollar upp klump och bromskivor bak imorgon, jag kör ner och dumpar det på jobb nånstans, jag har semester nu i 10 dagar så jag ska nog hinna med nåt för en gångs skull.
jag har nog lite mer till E30, ska kolla upp vad som finns, tänkte rensa lite nu på min långa semester
och få nått gjort på mina 02 or. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
Re:
Låter bra. Jag ska ut o jobba kommande tre veckor så det är ingen panik för min del. Vet iofs inte vad jag kan tänkas behöva, ställbara topplagringar är det enda jag kan komma på på rak arm. Men kolla vad du har liggandes så får vi se... Hur mkt sänker sänksatsen föresten? Märke? Mvh _________________ Peter Sternersson |
||||
|
_________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||||
|
Re:
sänker ca 40mm, lilla klumpen, ej ventilerat bak(finns nog inga e30 med ventilerat bak, kanske M3) inte jätte mkt mer till e30, ny vatten pump, njure, fler sänk fjädrar. _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
ok... Tror bestämt att 325 eller 325ix har ventilerade bak, men skitsamma, spelar kvitta.
Då får vi väl bara vänta tills ni kör sönder nåt därnere så vi har en anledning att komma ner
I värsta fall får jag väl köra ner o hämta om det tar för långt tid. _________________ Peter Sternersson |
||||
|
Re:
Kör sönder nått gör vi nog snart
grejorna är fram plockade, vi får väl fixa ett bra pris, du får ha Presservice rabatt +40% _________________ Krister Malm BMW 540iA Touring -94 Chrysler Neon -98 Opel Rekord -66 |
||||
|
|
||||
|
Produktspecifikation:
NAVIGON TS7000T Dimensioner (BxDxH) 13cm x 2.3cm x 9cm Vikt 200g Inkluderade kartor: Danmark, Sverige, Norge, Italien , Finland, Schweiz, Österrike, Spanien, Portgual, Belgien, Irland, Frankrike, Tyskland, Luxemburg, Nederländerna, Andorra, Liechtenstein, Slovenien, Grekland, Tjeckien, San Marino, Vatikanen, Polen, Storbritannien, Ungern, Slovakien, Serbia, Croatia, Estland, Bulgarien, Makedonien, Lettland, Rumänien, Montenegro, Litauen, Albanien, Bosnien och Herzegovina, Monte Carlo Inkluderad GPS-programvara: Navigon MobileNavigator 6 Mottagare: 20-kanalig Anslutning: USB GPS-funktioner/tjänster Hastighet: Trafiktjänster TMC (trafikinformationskanal) Röst Navigeringsanvisningar. Inbyggd display LCD - 480x272 - färg 4,3" Borttagbart minne 2GB SD-kort
||||
![]() |
SÄLJES
|
3225 besök totalt |