Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: gott och blandat, bildelar, BMW, Volvo, mm
3225 besök totalt
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
S: gott och blandat, bildelar, BMW, Volvo, mm

Borbetfälgar 4st 5x120 15x7" ET 18 med däck (inte jättebra) 1500kr




Höger Bakdörr BMW E30 Touring (Röd) rostfri mkt fin. komplett, 300kr

Volvo B230 motor -90 komplett med allt. 1000kr
4st rostfria dörrar (Röda) Volvo 740 -90 200kr/st
huv och baklucka samt rostfria framskärmar (Röda) 200kr/st
och resterande på bilen, lampor, stötfångare, mm, mm. (framvagn, bakvagn, kylare, växllåda, sålt)


Bra toppar till Mitsubishi 3,0L V6 -90 500kr/st
Fördelare Mitsubishi 3,0L V6 -90 500kr
Grenrör, insug/mm till Mitsubishi 3,0L V6 bud

Dubbla Weber 40 med K/N luftfilter. 3000kr

Bra Baklucka till VW Passat kombi -93 (vit) 300kr

BMW M50B20 motor och växellåda från en 520i -94 (tror jag) gick och fungerade mkt bra vid urplock, 2 år sedan. 3500kr

vw 4st 2L kolvar med stakar, bra om man vill borra en 1,8L KR motor eller nåt sånt, bra skick, 800kr

AGV integral hjälm GP-I M=medium, svart beg men mkt bra skick, 800kr

Snygg rostfri japs dämpare mod större mkt bra skick, 700kr



Givetvis Diverse 02 delar finns till salu, mest småskit

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
mbn
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 305



Re: S: gott och blandat, bildelar, dator, mm

BMR skrev:

bärbar dator HP nånting, ny/som ny 6veckor gammal, kvitto och garanti. amd dual core 2ghz, gefors 8400gs, 250gb hd, 2gb ram, 15,4" skärm, 2,9kg, blåtand, wifi, fjärr, webcam, mm, mm.
6800kr



Vilken modell?

_________________
Magnus Bengtsson
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284



et på borbet 4/100 fälgarna?

MVH Erik

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
HP dv6653eo ska det visst vara

kollar ET imorgon men tror dom är 7" och 29ET

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
BALAN
Göteborg
Här sen Feb 2004
Inlägg: 182



bilder på borbetarna? 4x100

_________________
Niklas Grahn
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Tjena Krister!

Har du fram o bakvagnen från touringen kvar?

Är det komplett med krängare, diffklump (stora eller lilla, utväxling?), drivaxlar, bärarmar fram o bak osv osv osv?

Det är ventilerade skivor på dessa även bak väl?

Mvh Peter (som för övrigt råkar jobba på Presservice så en smidig frakt borde gå att ordna)

_________________
Peter Sternersson
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
grejorna är kvar

komplett med krängare, drivaxlar, bärarmar, bromsar, mm, mm

ingen aning om det är ventilerat bak, kan kolla imorgon, lilla klumpen (tror jag) ut växling inte en aning.

jo presservice känner vi ju till här nere i trelleborg

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Kolla upp så vore det kalas, stora klumpen känns igen med att avtappning och påfyllningspluggen för oljan ligger i lodrät linje med varandra, om du inte visste

Hehee, jo vi är väl där endel kanske. Om du kunde gömma grejorna i nåt hörn på jobbet kanske nån arm stackare kan ta med det hem när vi har vägarna neråt...

Du har inget annat bra o ha när man ska börja gnida bana med en E30?

_________________
Peter Sternersson
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
ok jag kollar upp klump och bromskivor bak imorgon, jag kör ner och dumpar det på jobb nånstans, jag har semester nu i 10 dagar så jag ska nog hinna med nåt för en gångs skull.

jag har nog lite mer till E30, ska kolla upp vad som finns, tänkte rensa lite nu på min långa semester
och få nått gjort på mina 02 or.

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



Re:

BMR skrev:
ok jag kollar upp klump och bromskivor bak imorgon, jag kör ner och dumpar det på jobb nånstans, jag har semester nu i 10 dagar så jag ska nog hinna med nåt för en gångs skull.

jag har nog lite mer till E30, ska kolla upp vad som finns, tänkte rensa lite nu på min långa semester
och få nått gjort på mina 02 or.


Låter bra.
Jag ska ut o jobba kommande tre veckor så det är ingen panik för min del.

Vet iofs inte vad jag kan tänkas behöva, ställbara topplagringar är det enda jag kan komma på på rak arm.
Men kolla vad du har liggandes så får vi se...

Hur mkt sänker sänksatsen föresten? Märke?

Mvh

_________________
Peter Sternersson
Citera
wiking72
Malmö
Här sen Aug 2004
Inlägg: 681



Bjuder 1000:- för 4x100 fälgarna o kan hämta när du vill

_________________
Stefan Lindh

Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC
Bygger Manta B med 3.0 TIC

https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
Re:

Peter_1982 skrev:
BMR skrev:
ok jag kollar upp klump och bromskivor bak imorgon, jag kör ner och dumpar det på jobb nånstans, jag har semester nu i 10 dagar så jag ska nog hinna med nåt för en gångs skull.

jag har nog lite mer till E30, ska kolla upp vad som finns, tänkte rensa lite nu på min långa semester
och få nått gjort på mina 02 or.


Låter bra.
Jag ska ut o jobba kommande tre veckor så det är ingen panik för min del.

Vet iofs inte vad jag kan tänkas behöva, ställbara topplagringar är det enda jag kan komma på på rak arm.
Men kolla vad du har liggandes så får vi se...

Hur mkt sänker sänksatsen föresten? Märke?

Mvh


sänker ca 40mm, lilla klumpen, ej ventilerat bak(finns nog inga e30 med ventilerat bak, kanske M3)

inte jätte mkt mer till e30, ny vatten pump, njure, fler sänk fjädrar.

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
Peter_1982
Ljungby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 1105



ok... Tror bestämt att 325 eller 325ix har ventilerade bak, men skitsamma, spelar kvitta.

Då får vi väl bara vänta tills ni kör sönder nåt därnere så vi har en anledning att komma ner

I värsta fall får jag väl köra ner o hämta om det tar för långt tid.

_________________
Peter Sternersson
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
Re:

Peter_1982 skrev:
ok... Tror bestämt att 325 eller 325ix har ventilerade bak, men skitsamma, spelar kvitta.

Då får vi väl bara vänta tills ni kör sönder nåt därnere så vi har en anledning att komma ner

I värsta fall får jag väl köra ner o hämta om det tar för långt tid.


Kör sönder nått gör vi nog snart

grejorna är fram plockade, vi får väl fixa ett bra pris, du får ha Presservice rabatt +40%

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
Johan Friman
Kågeröd
Här sen Sep 2005
Inlägg: 256



varför satt det en m50b20 i en 525?

_________________
Porsche GT2 -01
BMW 2002 -72

http://www.garaget.org/CodeDevil
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
för att du ska ha nåt att fråga om

fel skrivet, så klart 520i -94

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
Uppdaterad Annons

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328



Bild och mer info om GPSen

/Johan

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
Produktspecifikation:
NAVIGON TS7000T
Dimensioner (BxDxH) 13cm x 2.3cm x 9cm
Vikt 200g
Inkluderade kartor:
Danmark, Sverige, Norge, Italien , Finland, Schweiz, Österrike, Spanien, Portgual, Belgien, Irland, Frankrike, Tyskland, Luxemburg, Nederländerna, Andorra, Liechtenstein, Slovenien, Grekland, Tjeckien, San Marino, Vatikanen, Polen, Storbritannien, Ungern, Slovakien, Serbia, Croatia, Estland, Bulgarien, Makedonien, Lettland, Rumänien, Montenegro, Litauen, Albanien, Bosnien och Herzegovina, Monte Carlo
Inkluderad GPS-programvara:
Navigon MobileNavigator 6
Mottagare: 20-kanalig
Anslutning: USB
GPS-funktioner/tjänster Hastighet:
Trafiktjänster TMC (trafikinformationskanal)
Röst Navigeringsanvisningar.
Inbyggd display LCD - 480x272 - färg 4,3"
Borttagbart minne 2GB SD-kort



_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006
Inlägg: 6328



lite för liten skärm och ingen touchscreen, men tack ändå.

_________________
Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.

Alltid ett projekt för lite.
Citera
BMR
Trelleborg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 437


Trådstartare
Klart där är touchscreen på den, och 4,3" är väl stort, finns väl bara ett par modeller med 4,8" och dom är dyra

_________________
Krister Malm

BMW 540iA Touring -94
Chrysler Neon -98
Opel Rekord -66
Citera
SÄLJES
S: gott och blandat, bildelar, BMW, Volvo, mm
3225 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande