| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Sinterkoppling BMW
|
971 besök totalt |
|
K: Sinterkoppling BMW
Behöver en sinterkoppling till BMW Z3 2,8l (M52B28) Eller en vanlig koppling |
||||
|
Re:
fungerar bra med vanlig tryckplatta för våra pendlings bilar..kan jag gissa..
stum eller fjädrad..?? och investering blir __________Sek...
Syns vi på knutan...ni kan mellan landa i trollhättan och sova ut så åker vi ner kvällen innan.. _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
|
Re:
Det är en fyrpuckars stum lamell. Hade tänkt mig kring t-lappen kostar 1,5 ksek ny och är knappt använd. Får se hur det blir med knutan, är mitt uppe i en oplanerad motorrenovering så jag vet inte först än i sista stund om det blir av. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
|
|
||||
|
Nej det är Matz som ska "börna" när han skjutsar barn. Alla donuts på Kinnekulle har han gjort med min bil
Nej kopplingen funkar fortfarande, det är i förebyggande syfte jag vill ha en till min Z. Den har faktiskt gått 12000 mil nu! (6-700 av dom på bana )
om du visste så mycket "bra att ha" prylar vi har på garagevinden! Det får plats en sinterkoppling också så jag har nåt att göra i vinter
|
||||
|
Re:
Då är det bäst att du håller mig från eran vind!!
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
![]() |
SÄLJES
K: Sinterkoppling BMW
|
971 besök totalt |
