Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Sinterkoppling BMW
971 besök totalt
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373


Trådstartare
K: Sinterkoppling BMW

Behöver en sinterkoppling till BMW Z3 2,8l (M52B28)
Eller en vanlig koppling

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Jag har en lätt begagnad 240mm sinterlamell men ingen tryckplatta.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



Re:

N iklas Sandström skrev:
Jag har en lätt begagnad 240mm sinterlamell men ingen tryckplatta.


fungerar bra med vanlig tryckplatta för våra pendlings bilar..kan jag gissa..

stum eller fjädrad..??

och investering blir __________Sek...

Syns vi på knutan...ni kan mellan landa i trollhättan och sova ut så åker vi ner kvällen innan..

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Re:

Snowdragon skrev:
N iklas Sandström skrev:
Jag har en lätt begagnad 240mm sinterlamell men ingen tryckplatta.


fungerar bra med vanlig tryckplatta för våra pendlings bilar..kan jag gissa..

stum eller fjädrad..??

och investering blir __________Sek...

Syns vi på knutan...ni kan mellan landa i trollhättan och sova ut så åker vi ner kvällen innan..


Det är en fyrpuckars stum lamell.

Hade tänkt mig kring t-lappen kostar 1,5 ksek ny och är knappt använd.

Får se hur det blir med knutan, är mitt uppe i en oplanerad motorrenovering så jag vet inte först än i sista stund om det blir av.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



såld...

ringer dig i kväll för konto...och lämmna vår adress.

\matz

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373


Trådstartare
Behöver en sinterkoppling till, om nån har...

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Re:

Mia skrev:
Behöver en sinterkoppling till, om nån har...


Hänger du på dragläget för mkt, Mia?

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373


Trådstartare
Nej det är Matz som ska "börna" när han skjutsar barn. Alla donuts på Kinnekulle har han gjort med min bil
Nej kopplingen funkar fortfarande, det är i förebyggande syfte jag vill ha en till min Z.
Den har faktiskt gått 12000 mil nu! (6-700 av dom på bana )

om du visste så mycket "bra att ha" prylar vi har på garagevinden! Det får plats en sinterkoppling också så jag har nåt att göra i vinter

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Re:

Mia skrev:
Nej det är Matz som ska "börna" när han skjutsar barn. Alla donuts på Kinnekulle har han gjort med min bil

om du visste så mycket "bra att ha" prylar vi har på garagevinden! Det får plats en sinterkoppling också så jag har nåt att göra i vinter


Då är det bäst att du håller mig från eran vind!!

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
MatzOlli
ÅSA
Här sen Jun 2006
Inlägg: 860



det lär inte funka om du och fransson får för er att samla, edurance racing hands on experience...

_________________
Matz Olli 0702-263604
Fluffen en gammal grön compact
Citera
SÄLJES
K: Sinterkoppling BMW
971 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande