Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÅLDA: 2st Sparco EVO2 plus svarta
2086 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
SÅLDA: 2st Sparco EVO2 plus svarta

NU ÄR DOM SÅLDA thumbs up Kul att rejsa funkar så bra att sälja grejjer.....



pga felköp då dom inte fick plats i en 68 Mk1 Escort så har vi 2st svarta helt nya omonterade sparcostolar till salu.......

pris 8.000:- för bägge.... moms-kvitto kan skrivas.....

info från KH motorsport om samma stolar:

00866F Sparco Stol Evo 2 Plus 5375:-

Äntligen är den här, den nya EVo-stolen i nytt förbättrat utförande. Ny design och förlängd rygg jämfört med föregångaren i kombination med de högre monterade bälteshålen ger föraren en bekvämare resa då bältena hamnar i korrekt position i förhållande till axlarna.
Flera uppdateringar har gjorts på stolen, b.l.a. är den utvecklad för att ge god plats åt HANS-system. En förbättrad stol som tagit ett nytt steg i utvecklingen.
Välj färg: Röd eller Svart.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



Färg?
Ingår fästen?

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

Qvisfr skrev:
Färg?
Ingår fästen?


svarta..... inga fästen.... tror jag iaf.... får gå ner i garaget och kolla men tror som sagt inte det...

EDIT... fast färgen stod ju i rubriken

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Vill bara berätta att jag har precis denna stol och den är helt suverän enligt mig, man sitter stilla OCH bekvämt. thumbs up

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Tian 335
Oxelösund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 14



Finns stolarna kvar??

_________________
Mvh
Mattias Lithammer

BMW 330 Touring
BMW 335 TURBO
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

Tian 335 skrev:
Finns stolarna kvar??


ja

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Tian 335
Oxelösund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 14



ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.

_________________
Mvh
Mattias Lithammer

BMW 330 Touring
BMW 335 TURBO
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
gnugnaf
Knifetown
Här sen Jun 2008
Inlägg: 87



Re:

Fredrik - SLC skrev:
Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester


Hej,

Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?

/Mats

_________________
Mats Eriksson

M3 E46 - 02
997 4S - 07 Såld
M3 E30 -88 Såld
M3 E46 -04 Såld
968 CS -93 Såld
M3 E46 -03 Såld
993 C2 -97 Såld

BTG 8:14
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester


Hej,

Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?

/Mats


stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
gnugnaf
Knifetown
Här sen Jun 2008
Inlägg: 87



Re:

Fredrik - SLC skrev:
gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester


Hej,

Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?

/Mats


stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag....


Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon.

_________________
Mats Eriksson

M3 E46 - 02
997 4S - 07 Såld
M3 E30 -88 Såld
M3 E46 -04 Såld
968 CS -93 Såld
M3 E46 -03 Såld
993 C2 -97 Såld

BTG 8:14
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester


Hej,

Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?

/Mats


stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag....


Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon.


ring mig då och kolla om det går.... 0708 800 695......

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Re:

Fredrik - SLC skrev:
gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
gnugnaf skrev:
Fredrik - SLC skrev:
Tian 335 skrev:
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.


det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester


Hej,

Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?

/Mats


stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag....


Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon.


ring mig då och kolla om det går.... 0708 800 695......


nu är jag hemma och provsittning går att ordna....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Whizkid
Skokloster
Här sen Jul 2008
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Funkar sådana här stolar med vanligt bälte också?

_________________
Stefan Cupaiuolo
3000GT PitroadM
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



jepp inga problem

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526


Trådstartare
Sålda till en trevlig kille (Joel) som jag hoppas får mycket nöje av dom..... thumbs up

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
SÄLJES
SÅLDA: 2st Sparco EVO2 plus svarta
2086 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande