|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

12 Jul 2008 22:37
Senast ändrad av Fredrik - SLC, 25 Jul 2008 20:30, ändrad totalt 1 gång
SÅLDA: 2st Sparco EVO2 plus svarta
NU ÄR DOM SÅLDA  Kul att rejsa funkar så bra att sälja grejjer.....
pga felköp då dom inte fick plats i en 68 Mk1 Escort så har vi 2st svarta helt nya omonterade sparcostolar till salu.......
pris 8.000:- för bägge.... moms-kvitto kan skrivas.....
info från KH motorsport om samma stolar:
00866F Sparco Stol Evo 2 Plus 5375:-
Äntligen är den här, den nya EVo-stolen i nytt förbättrat utförande. Ny design och förlängd rygg jämfört med föregångaren i kombination med de högre monterade bälteshålen ger föraren en bekvämare resa då bältena hamnar i korrekt position i förhållande till axlarna.
Flera uppdateringar har gjorts på stolen, b.l.a. är den utvecklad för att ge god plats åt HANS-system. En förbättrad stol som tagit ett nytt steg i utvecklingen.
Välj färg: Röd eller Svart.
|
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017

12 Jul 2008 22:49
Färg?
Ingår fästen?
_________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

12 Jul 2008 23:08
Re:
| Qvisfr skrev: | Färg?
Ingår fästen? |
svarta..... inga fästen.... tror jag iaf.... får gå ner i garaget och kolla men tror som sagt inte det...
EDIT... fast färgen stod ju i rubriken
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

12 Jul 2008 23:56
Vill bara berätta att jag har precis denna stol och den är helt suverän enligt mig, man sitter stilla OCH bekvämt.
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Tian 335
Oxelösund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 14

13 Jul 2008 11:26
Finns stolarna kvar??
_________________ Mvh
Mattias Lithammer
BMW 330 Touring
BMW 335 TURBO
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

13 Jul 2008 11:27
Re:
| Tian 335 skrev: | | Finns stolarna kvar?? |
ja
|
Tian 335
Oxelösund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 14

13 Jul 2008 11:36
ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar.
_________________ Mvh
Mattias Lithammer
BMW 330 Touring
BMW 335 TURBO
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

13 Jul 2008 15:31
Re:
| Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester
|
gnugnaf
Knifetown
Här sen Jun 2008
Inlägg: 87

13 Jul 2008 23:17
Re:
| Fredrik - SLC skrev: | | Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester |
Hej,
Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?
/Mats
_________________ Mats Eriksson
M3 E46 - 02
997 4S - 07 Såld
M3 E30 -88 Såld
M3 E46 -04 Såld
968 CS -93 Såld
M3 E46 -03 Såld
993 C2 -97 Såld
BTG 8:14
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

13 Jul 2008 23:24
Re:
| gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester |
Hej,
Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?
/Mats |
stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag....
|
gnugnaf
Knifetown
Här sen Jun 2008
Inlägg: 87

13 Jul 2008 23:36
Re:
| Fredrik - SLC skrev: | | gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester |
Hej,
Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?
/Mats |
stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag.... |
Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon.
_________________ Mats Eriksson
M3 E46 - 02
997 4S - 07 Såld
M3 E30 -88 Såld
M3 E46 -04 Såld
968 CS -93 Såld
M3 E46 -03 Såld
993 C2 -97 Såld
BTG 8:14
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

13 Jul 2008 23:47
Re:
| gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester |
Hej,
Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?
/Mats |
stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag.... |
Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon. |
ring mig då och kolla om det går.... 0708 800 695......
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

16 Jul 2008 12:17
Re:
| Fredrik - SLC skrev: | | gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | gnugnaf skrev: | | Fredrik - SLC skrev: | | Tian 335 skrev: | | ok återkommer när jag är tillbaka från utlandet å ser om dom då fortfarande är kvar. |
det är dom säkert.... dom flesta andra är på semester |
Hej,
Jag är också på semester men kan åka och provsitta. Vart finns stolarna?
/Mats |
stockholm men har semester ett par dar framåt..... så inte förräns onsdag-torsdag.... |
Passar mig kanon, är i stan på onsdag så om det går att lösa vore det kanon. |
ring mig då och kolla om det går.... 0708 800 695...... |
nu är jag hemma och provsittning går att ordna....
|
Whizkid
Skokloster
Här sen Jul 2008
Inlägg: 3
Ny på att skriva inlägg i forumet

16 Jul 2008 15:11
Funkar sådana här stolar med vanligt bälte också?
_________________ Stefan Cupaiuolo
3000GT PitroadM
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

16 Jul 2008 15:21
jepp inga problem
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13526
Trådstartare

25 Jul 2008 20:31
Sålda till en trevlig kille (Joel) som jag hoppas får mycket nöje av dom.....
|
|