Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10397 besök totalt |
Re:
Det kan det säkert också vara, jag tackar för hjälpen =)) _________________ S1000RR |
||
Riktigt coolt bilval!
![]() ![]() Den kommer du säkert få mkt kul med. Ser ut som din uppgraderingslista verkar vettig också. Ser fram emot att se den på Ringen. ![]() Vita OZ rockar fett!!! ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Re:
haha, gott att höra! jag längtar också ![]() _________________ S1000RR |
||
Figgeh, synd att svärta ner din tråd med OT men eftersom ingenting annat verkar hjälpa och dina ursäkter verkar tagit slut så blir det så här
![]() _________________ Johan Armskogh |
||
Då har det hänt lite nya grejor som jag tänkte berätta och visa ett par bilder på:
Eftersom det verkar omöjligt att hitta fjäderbensstag bak/fram till Z3 M Coupé så var min polare mycket snäll och gjorde ett jätte bra jobb, Ett fjäderbensstag bak i rostfritt. Perfekt passform, det trillar dit när man lägger det ovanpå och jag är hemskt nöjd, det tackar vi elpe300 för! ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har även fått min ratt bytad till en Sparco R333 svart mocka, finns tidigare bilder på detta! och just nu står bilen fortfarande upppallad i garaget för bromsbyte, vilket den gjort i ca 2 veckor nu i väntan på mina stålomspunna bromsslangar som ska pressas på Bil o industribroms i Helsingborg, fast han får inte in nipplar förens i början av nästa vecka, imorgon vill säga (?) ![]() Har köpt och har liggandes hemma, original BMW M Skivor som är flytande, Bromsbelägg från Peansweden (Carbotech XP10) ENDLESS Bromsvätsa från Per Molin, snäppet bättre än Castrol SRF, och snart stålomspunna bromsslangar. Nya okbultar och skivskruvar Renoverat mina bromsok och målat dom i Silver med Auto-K Sprayfärg, mycket nöjd själv! (kommer fler bilder) ![]() _________________ S1000RR |
||
Det var ju fina bilder på bilen ! Har tyvärr missat att du lagt upp dem
![]() ![]() |
||
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 10397 besök totalt |