|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

22 Jul 2008 07:08
S: 8 st 7x15 Krysseker, 4x100, ET24.
8 st av dessa säljes, 2 st med slut R-däck. Banåkabruksskick, dvs inget för concours d'elegance men fullt fungerande. Väldigt otvättade på bilden..
2500 för 8 st.
_________________ Rikard Ahlin
|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

08 Aug 2008 13:47
2000 kr för 8 st?
_________________ Rikard Ahlin
|
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515

08 Aug 2008 14:36
Hade de varit 5-bult hade jag tagit dem - på stört!
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281
|
Johan Christensson
Lund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 290

11 Sep 2008 20:45
Finns det några fälgar kvar?
_________________ Johan Christensson
|
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890

11 Sep 2008 22:17
Re:
| Johan Christensson skrev: | | Finns det några fälgar kvar? |
Efter borrattacken menar du?
_________________ Anders Franzén
320i Coupé -80 Hennarot
|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

16 Sep 2008 20:16
Sålda.
_________________ Rikard Ahlin
|
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212

16 Sep 2008 20:28
Re:
| Rikard Ahlin skrev: | | Sålda. |
De "andra" fyra är mina och de är också till salu.
En tusenlapp kan de väl vara värda?
_________________ Johan Rius
Tonykart Racer DD2
|
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432

17 Sep 2008 09:23
Re:
| Johan Rius skrev: | | Rikard Ahlin skrev: | | Sålda. |
De "andra" fyra är mina och de är också till salu.
En tusenlapp kan de väl vara värda? |
Navhålet, är det 57,1 eller?
mvh
_________________ Oscar Johnsson
#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

17 Sep 2008 10:06
Japp.
_________________ Rikard Ahlin
|
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579

14 Okt 2008 20:59
Finns dessa kvar ??
_________________ Patrik Hagel
Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
|
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212

15 Okt 2008 07:58
Re:
| P.Hagel skrev: | | Finns dessa kvar ?? |
Ja, de fyra sämsta fick jag äran att försöka få en slant för.
_________________ Johan Rius
Tonykart Racer DD2
|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

15 Okt 2008 19:02
Skall kolla skicket på de sista fyra inom några dagar så får de gå till högstbjudande.
_________________ Rikard Ahlin
|
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579

15 Okt 2008 20:34
okidoki.....
PM:a mig gärna då.
_________________ Patrik Hagel
Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
|
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776
Trådstartare

22 Nov 2008 18:57
Fyra fälgar kvar. Dessa är tillverkade av BBS, står ingjutet i fälgarna.
En fälg har fått en skada, jag har dock använt den utan problem. Inte sprucken och håller tätt. Övriga tre är det inga konstigheter med, ordinärt bruksskick. Säljes till högstbjudande.
Bild på skadad fälg
_________________ Rikard Ahlin
|
|