Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 8 st 7x15 Krysseker, 4x100, ET24.
16 besök senaste veckan (2617 totalt)
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
S: 8 st 7x15 Krysseker, 4x100, ET24.



8 st av dessa säljes, 2 st med slut R-däck. Banåkabruksskick, dvs inget för concours d'elegance men fullt fungerande. Väldigt otvättade på bilden..

2500 för 8 st.

_________________
Rikard Ahlin
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
2000 kr för 8 st?

_________________
Rikard Ahlin
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8515



Hade de varit 5-bult hade jag tagit dem - på stört!

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Re:

BTG skrev:
Hade de varit 5-bult hade jag tagit dem - på stört!


Det går la att ordna...speciellt dyrt var det inte heller.


_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Johan Christensson
Lund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 290



Finns det några fälgar kvar?

_________________
Johan Christensson
Citera
Franzén
Rävlanda
Här sen Feb 2006
Inlägg: 1890



Re:

Johan Christensson skrev:
Finns det några fälgar kvar?


Efter borrattacken menar du?


_________________
Anders Franzén

320i Coupé -80 Hennarot
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
Sålda.

_________________
Rikard Ahlin
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212



Re:

Rikard Ahlin skrev:
Sålda.

De "andra" fyra är mina och de är också till salu.

En tusenlapp kan de väl vara värda?

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432



Re:

Johan Rius skrev:
Rikard Ahlin skrev:
Sålda.

De "andra" fyra är mina och de är också till salu.

En tusenlapp kan de väl vara värda?


Navhålet, är det 57,1 eller?

mvh

_________________
Oscar Johnsson

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
Japp.

_________________
Rikard Ahlin
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Finns dessa kvar ??

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003
Inlägg: 1212



Re:

P.Hagel skrev:
Finns dessa kvar ??

Ja, de fyra sämsta fick jag äran att försöka få en slant för.

_________________
Johan Rius
Tonykart Racer DD2
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
Skall kolla skicket på de sista fyra inom några dagar så får de gå till högstbjudande.

_________________
Rikard Ahlin
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



okidoki.....

PM:a mig gärna då.

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2776


Trådstartare
Fyra fälgar kvar. Dessa är tillverkade av BBS, står ingjutet i fälgarna.

En fälg har fått en skada, jag har dock använt den utan problem. Inte sprucken och håller tätt. Övriga tre är det inga konstigheter med, ordinärt bruksskick. Säljes till högstbjudande.

Bild på skadad fälg


_________________
Rikard Ahlin
Citera
SÄLJES
S: 8 st 7x15 Krysseker, 4x100, ET24.
16 besök senaste veckan (2617 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande