Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
2373 besök totalt |
2008-07-26 Lazzat Slalom på Lunda deltävling 3
Då var "svängapremiären" avklarad för min del med Påssen! ![]() Det kändes klart ovant första vändorna, men jag lärde mig snabbt att man måste vara mycket försiktigare med gassläpp/-pådrag och rattrörelserna jmf med Lådbilen. ![]() Men efter lite nötande i banan så fick jag i alla fall till dagens tredjebästa tid(56,53 utom tävlan), vilket jag känner mig klart nöjd med eftersom det var första gången jag överhuvudtaget "svängde" med bilen. ![]() Det går nog att lära sig ![]() ![]() ![]() Vändningarna var väl det jag hade störst problem med. ![]() Resultatlistan med tider och placeringar finns här: http://forum.lazzat.se/showthread.php?t=45128 _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Hade vägarna förbi Lunda i går. Jösses vad varmt det var...
Kändes konstigt att inte köra själv. ![]() Sprang istället runt med en kamera och svettades några minuter. ![]() Ragnars fighting face: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peeters nyförvärv ger verkligen mersmak. ![]() ![]() ![]() |
||
Vad ska man säga? Vi hade i alla fall tur med vädret...
![]() En trevlig dag med en massa trevliga förare. Precis som vanligt. Fick dessvärre inte chansen att snacka så mycket med alla igår eftersom att jag satt i mitten av banan och solade mig... Oj, jag menar plockade konor. Trots solskyddsfaktor så ser jag ut som en nykokt kräfta idag. ![]() Glöm inte bort att anmäla er till nästa konbana redan nu! Barkarby 31:a augusti. Den deltävlingen brukar vara väldigt populär och blir fullbokad väldigt tidigt. _________________ Sandra Hall ![]() Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR BMW 525 TIC |
||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||
Re:
Ragnar åkte åtminstone utan tak! ![]() Själv körde jag mörk bil utan AC(bortbantad) och det kan jag lova var VARMT när termometern visade på 32 grader!!! Men vad gör man inte för den goda sakens skull! ![]() Kul var det i alla fall! ![]() ![]() Glömde för övrigt att tacka Lazzat-gänget, som ställer upp och gör det möjligt för oss andra att ha så kul! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Keep up your good work! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Instämmer helt med föregående talare.
Glömde också tacka för oss, tack tack Tack Stefan Arvidsson för att du lånade din 944 till mig också. Körglädje på hög nivå! ![]() _________________ Conny Larsson ------------------- BMW E46 330i BMW 325M E36 BMW M5 E39 Hamann Edition BMW SC #461 |
||
Re:
Jag borde få min nyrenoverade lådan (med diff) nästa vecka, sen skall vi se om det inte skall gå att göra nått åt det..... ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||
Re:
Har för mig att det varit en BMW som vunnit de senaste två deltävlingarna! ![]() ![]() och jag har ju sett till att det inte längre är Lådbilsdominans längre... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
2373 besök totalt |