| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Pajkastning inför 2008 -vad händer & vad finns för planer?
|
7 besök senaste veckan (32482 totalt) |
|
Re:
GRYMT! Detta är en grymt snabb bil med några riktigt duktiga förare vid spakarna......får mig osökt att tänka på att det kommer att gå ruskigt fort i special och vi som varit med ett tag mins när det bara var 12 bilar i HELA BMW cup...nu är vi 13 i special SKITSKOJ
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
Re:
Det börjar bli stressigt för herrarna. Oljan är ju slut inom 41 år enligt uppgift
_________________ BMW MC-klubben |
||||
|
Re:
41 år? Då kan jag ju lika gärna sluta bygga nu...
Bilen står på linjen 2009, tror man något tar lång tid att bygga, så tar det längre tid istället. Kommer satsa på att göra shakedown med den i år innan snön faller, det blir vagnbok och tävling i tid till Mantorp(?) 2009, LITA PÅ DET!
Att en 26 år gammal E28 kan se ut som den senaste Audi A6 är helt ofattbart, inte konstigt de har smeknamnet "den ständiga 2:an" i tyskland...
Pallbockarna har gått i baklås, annars hade den nog varit igång nu, sorry
Åtminstonde lyser flitighetens lampa i taket... eller så var det bara motorn till garageporten...
_________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
|
Enligt rykten ska vi komma till knutan med våran nya motor och jag har hört att den ska vara väldigt vass och med ett varvstopp upp mot 9000
om ryktet är sant vet jag inte, men det ska bli kul att se om det stämmer
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
|
Re:
Du måste ha varit snäll mot tomten för att få julklappar så här mitt under sommaren. Nu tvingas jag göra vid toppen direkt för att hinna med dig på rakorna igen
Ses på Fredag! _________________ Patrik Skoog |
||||
|
Re:
Var kommer alla rykten ifrån
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Re:
Kul att se att ni gör vad ni kan för att hålla ner kostnaderna i klass modifierad
_________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
|
Re:
Man kan oxå säga som Eje Elgh sa till mig en gång: Racing...Patrik ska kosta pengar!! Annars skulle varenda j-l hålla på med det
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
För mig var det en olycklig omständighet
, för Kristoffer var det p.g.a. att han som göteborgare inte kan parkera en bil som vi vanliga människor, utan ska krångla till det hela med parkering i en häck.... _________________ Mikael Eriksson |
||||
|
Jag åberopar också liknande olyckliga omständigheter
- Jag hade dock varit glad om det bara hade varit en häck jag hade placerat häcken i... Nu var det ju någon som hade bestämt sig för att skava upp en meterhög jordvall istället för att gräva en grop och fylla den med leca-kulor (Heja Anderstorp!).
Men egentligen var det Patriks fel som alltid när det gäller den blå bilen. Patrik körde ju redan på lördagen sönder huven med fler bucklor på taket som resultat (för andra gången i år ). Så då tänkte jag att det är lika bra att solidariskt fylla på beställningen med kolfiber-pryttlar, så inte lastbilen från Tyskland bara fick transportera en huv och ett tak utan också en spoiler och en bakstötfångare.
Leveransen är dock något
|
||||
|
Det här med huvar som flyger över banan är ju inte främmande för mig
. Men det är fördelen med standard, redan efter en halvtime hade jag blivit erbjuden 3 nya huvar . Men oj vad förbannad jag var på mig själv för denna blunder .
_________________ olof Johansson |
||||
|
Re:
Även vissa som är på väg från träffen tappar huven Undrar vem det kan vara
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||
|
Jag kom ungefär 27 meter i premiären förra året på Mantorp innan det var dags men det känns skönt att veta att man är i gott sällskap....
Efteråt intalade jag mig själv att det var något man bara skulle göra, för alla de stora grabbarna håller ju på med sånt..
_________________ Johan Armskogh |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Pajkastning inför 2008 -vad händer & vad finns för planer?
|
7 besök senaste veckan (32482 totalt) |