Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 1 besök senaste veckan (32359 totalt) |
Re:
GRYMT! Detta är en grymt snabb bil med några riktigt duktiga förare vid spakarna......får mig osökt att tänka på att det kommer att gå ruskigt fort i special och vi som varit med ett tag mins när det bara var 12 bilar i HELA BMW cup...nu är vi 13 i special ![]() ![]() _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
Re:
Det börjar bli stressigt för herrarna. Oljan är ju slut inom 41 år enligt uppgift ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
41 år? ![]() Bilen står på linjen 2009, tror man något tar lång tid att bygga, så tar det längre tid istället. Kommer satsa på att göra shakedown med den i år innan snön faller, det blir vagnbok och tävling i tid till Mantorp(?) 2009, LITA PÅ DET! ![]() ![]() Att en 26 år gammal E28 kan se ut som den senaste Audi A6 är helt ofattbart, inte konstigt de har smeknamnet "den ständiga 2:an" i tyskland... ![]() ![]() Pallbockarna har gått i baklås, annars hade den nog varit igång nu, sorry ![]() Åtminstonde lyser flitighetens lampa i taket... eller så var det bara motorn till garageporten... ![]() _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
Enligt rykten ska vi komma till knutan med våran nya motor och jag har hört att den ska vara väldigt vass och med ett varvstopp upp mot 9000
![]() ![]() om ryktet är sant vet jag inte, men det ska bli kul att se om det stämmer ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Re:
![]() ![]() Du måste ha varit snäll mot tomten för att få julklappar så här mitt under sommaren. Nu tvingas jag göra vid toppen direkt för att hinna med dig på rakorna igen ![]() ![]() Ses på Fredag! _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Kul att se att ni gör vad ni kan för att hålla ner kostnaderna i klass modifierad ![]() ![]() _________________ Mats Kinnby 0708319602 |
||||
Re:
Man kan oxå säga som Eje Elgh sa till mig en gång: Racing...Patrik ska kosta pengar!! ![]() ![]() _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
För mig var det en olycklig omständighet
![]() ![]() _________________ Mikael Eriksson |
||||
Jag åberopar också liknande olyckliga omständigheter
![]() Men egentligen var det Patriks fel som alltid när det gäller den blå bilen. ![]() ![]() ![]() ![]() Leveransen är dock något ![]() |
||||
Det här med huvar som flyger över banan är ju inte främmande för mig
![]() ![]() ![]() _________________ olof Johansson |
||||
Re:
Även vissa som är på väg från träffen tappar huven Undrar vem det kan vara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
Jag kom ungefär 27 meter i premiären förra året på Mantorp innan det var dags men det känns skönt att veta att man är i gott sällskap....
![]() Efteråt intalade jag mig själv att det var något man bara skulle göra, för alla de stora grabbarna håller ju på med sånt.. ![]() ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11 >> 1 besök senaste veckan (32359 totalt) |