Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Pajkastning inför 2008 -vad händer & vad finns för planer?
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
1 besök senaste veckan (32359 totalt)
patrik
Karlskoga
Här sen Apr 2004

Re:

Putrix skrev:
Nu jäklar närmar det sig. Team Förenadebil smygtestade på Knutan för några veckor sedan med 1.03 tider som resultat och Andreas Boström med sin E46 kom till BMW Cup från SLC och anmälde sig idag i specialklassen

Många fina bilar i Special..

GRYMT! Detta är en grymt snabb bil med några riktigt duktiga förare vid spakarna......får mig osökt att tänka på att det kommer att gå ruskigt fort i special och vi som varit med ett tag mins när det bara var 12 bilar i HELA BMW cup...nu är vi 13 i special SKITSKOJ

Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Nu när min bil rullar så kan jag sticka ut hakan lite och undra:
-Vart blir Per-ola, Nygård, Lars-Åke & Kinnby av, får vi se dem lagom till sommarträffen på Knutan tro?

Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

Putrix skrev:
-Vart blir Per-ola, Nygård, Lars-Åke & Kinnby av, får vi se dem lagom till sommarträffen på Knutan tro?

Det börjar bli stressigt för herrarna. Oljan är ju slut inom 41 år enligt uppgift

Stockholm
Här sen Jul 2004

Dåligt med pajkastandet tycker jag
Har förhoppningar krossats, och alla tangentbordsförare blivit satta på plats ?

Jönköping
Här sen Sep 2005

Jag laddar för duell mot Ljungby-Mattsson .

Här sen Maj 2004

Re:

Hobbe skrev:
Putrix skrev:

Det börjar bli stressigt för herrarna. Oljan är ju slut inom 41 år enligt uppgift

41 år? Då kan jag ju lika gärna sluta bygga nu...

Bilen står på linjen 2009, tror man något tar lång tid att bygga, så tar det längre tid istället.

Kommer satsa på att göra shakedown med den i år innan snön faller, det blir vagnbok och tävling i tid till Mantorp(?) 2009, LITA PÅ DET!

Att en 26 år gammal E28 kan se ut som den senaste Audi A6 är helt ofattbart, inte konstigt de har smeknamnet "den ständiga 2:an" i tyskland...

Pallbockarna har gått i baklås, annars hade den nog varit igång nu, sorry
Åtminstonde lyser flitighetens lampa i taket... eller så var det bara motorn till garageporten...

Flesh
Nyköping
Här sen Mar 2004

Enligt rykten ska vi komma till knutan med våran nya motor och jag har hört att den ska vara väldigt vass och med ett varvstopp upp mot 9000

om ryktet är sant vet jag inte, men det ska bli kul att se om det stämmer

Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Flesh skrev:
Enligt rykten ska vi komma till knutan med våran nya motor och jag har hört att den ska vara väldigt vass och med ett varvstopp upp mot 9000

thumbs up Kul med ny motor
Du måste ha varit snäll mot tomten för att få julklappar så här mitt under sommaren. Nu tvingas jag göra vid toppen direkt för att hinna med dig på rakorna igen
Ses på Fredag!

Nyköping
Här sen Jun 2005

Re:

Putrix skrev:
Flesh skrev:

thumbs up Kul med ny motor
Du måste ha varit snäll mot tomten för att få julklappar så här mitt under sommaren. Nu tvingas jag göra vid toppen direkt för att hinna med dig på rakorna igen
Ses på Fredag!

Var kommer alla rykten ifrån

Facebook/Stålheim Motorsport
BMW 700 Sport Coupé - 60
M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Rolfson skrev:
Var kommer alla rykten ifrån

Tomten såklart!

Här sen Maj 2004

Re:

Flesh skrev:

Kul att se att ni gör vad ni kan för att hålla ner kostnaderna i klass modifierad

Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare
Re:

Mats Kinnby skrev:
Kul att se att ni gör vad ni kan för att hålla ner kostnaderna i klass modifierad

Vem har sagt att racing är billigt?

Karlskoga
Här sen Apr 2004

Re:

Putrix skrev:
Mats Kinnby skrev:

Vem har sagt att racing är billigt?

Man kan oxå säga som Eje Elgh sa till mig en gång: Racing...Patrik ska kosta pengar!! Annars skulle varenda j-l hålla på med det

M3 Compact
Malmö
Här sen Sep 2005

Jo, jo, men man behöver ju inte ta det så bokstavligt som Kristoffer gjorde på Knutstorp....

Karlskoga
Här sen Apr 2004

Re:

Scotty2 skrev:
Jo, jo, men man behöver ju inte ta det så bokstavligt som Kristoffer gjorde på Knutstorp....

Look whos talking!!!!!

M3 Compact
Malmö
Här sen Sep 2005

För mig var det en olycklig omständighet , för Kristoffer var det p.g.a. att han som göteborgare inte kan parkera en bil som vi vanliga människor, utan ska krångla till det hela med parkering i en häck....

Frillesås
Här sen Mar 2008

Jag åberopar också liknande olyckliga omständigheter - Jag hade dock varit glad om det bara hade varit en häck jag hade placerat häcken i... Nu var det ju någon som hade bestämt sig för att skava upp en meterhög jordvall istället för att gräva en grop och fylla den med leca-kulor (Heja Anderstorp!).
Men egentligen var det Patriks fel som alltid när det gäller den blå bilen. Patrik körde ju redan på lördagen sönder huven med fler bucklor på taket som resultat (för andra gången i år ). Så då tänkte jag att det är lika bra att solidariskt fylla på beställningen med kolfiber-pryttlar, så inte lastbilen från Tyskland bara fick transportera en huv och ett tak utan också en spoiler och en bakstötfångare.

Leveransen är dock något

Citera
Vätterleden Racing
Jönköping
Här sen Sep 2005

Det här med huvar som flyger över banan är ju inte främmande för mig . Men det är fördelen med standard, redan efter en halvtime hade jag blivit erbjuden 3 nya huvar . Men oj vad förbannad jag var på mig själv för denna blunder .

Stockholm
Här sen Jul 2004

En extra inkomst möjligen för klubben efter varje banträff: Motorhuvar säljes ! Bruksskick

Sverige
Här sen Aug 2003

Re:

Hobbe skrev:
En extra inkomst möjligen för klubben efter varje banträff: Motorhuvar säljes ! Bruksskick

Även vissa som är på väg från träffen tappar huven Undrar vem det kan vara

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Armskogh
Örebro
Här sen Dec 2005

Jag kom ungefär 27 meter i premiären förra året på Mantorp innan det var dags men det känns skönt att veta att man är i gott sällskap....

Efteråt intalade jag mig själv att det var något man bara skulle göra, för alla de stora grabbarna håller ju på med sånt..

Pajkastning inför 2008 -vad händer & vad finns för planer?
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
1 besök senaste veckan (32359 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande