| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: BMW för bandagar -uppdaterad-
|
1331 besök totalt |
|
K: BMW för bandagar -uppdaterad-
Börjar kika lite efter något trevligt banbilsprojekt till nästa säsong nu, M3 E36 ska det vara. Helst M3 3,2 L coupé eller Limo, inte taklucka, låga mil och få ägare värderas högt. Även 3,0:or är intressanta till rätt peng. Har ni något, eller ser något, skicka mig gärna ett PM
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
|
Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)
E det dax igen du skulle aldrig sålt smurfen eller hur
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)
Jo då, kändes rätt etc, och nu är det dags för något annat att pilla lite lagom med i nya fina garaget
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
|
Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)
Då syns vi på banorna 2009
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
Inget att klydda med, köp nu rätt modell från början:
http://www.autopower.se/powerborsen/ |
||||||
![]() |
SÄLJES
K: BMW för bandagar -uppdaterad-
|
1331 besök totalt |
