Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: BMW för bandagar -uppdaterad-
1331 besök totalt
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
K: BMW för bandagar -uppdaterad-

Börjar kika lite efter något trevligt banbilsprojekt till nästa säsong nu, M3 E36 ska det vara.

Helst M3 3,2 L coupé eller Limo, inte taklucka, låga mil och få ägare värderas högt. Även 3,0:or är intressanta till rätt peng.


Har ni något, eller ser något, skicka mig gärna ett PM

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)

Bistec skrev:
Börjar kika lite efter något trevligt banbilsprojekt till nästa säsong nu.

Gärna färdigt objekt ( inget måste ), i mycket bra skick, ska även gå att bruka som "andrabil".

Tex. M3 Limo 3,2 men även andra M3:or ( E36 ) kan vara intressanta, ska vara bra historik, och inga problem att besiktiga etc.


Har ni något, eller ser något, skicka mig gärna ett PM


E det dax igen du skulle aldrig sålt smurfen eller hur

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)

Michael Bäck skrev:
Bistec skrev:
Börjar kika lite efter något trevligt banbilsprojekt till nästa säsong nu.

Gärna färdigt objekt ( inget måste ), i mycket bra skick, ska även gå att bruka som "andrabil".

Tex. M3 Limo 3,2 men även andra M3:or ( E36 ) kan vara intressanta, ska vara bra historik, och inga problem att besiktiga etc.


Har ni något, eller ser något, skicka mig gärna ett PM


E det dax igen du skulle aldrig sålt smurfen eller hur


Jo då, kändes rätt etc, och nu är det dags för något annat att pilla lite lagom med i nya fina garaget

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re: K: BMW för bandagar ( och annat...)

Bistec skrev:
Michael Bäck skrev:
Bistec skrev:
Börjar kika lite efter något trevligt banbilsprojekt till nästa säsong nu.

Gärna färdigt objekt ( inget måste ), i mycket bra skick, ska även gå att bruka som "andrabil".

Tex. M3 Limo 3,2 men även andra M3:or ( E36 ) kan vara intressanta, ska vara bra historik, och inga problem att besiktiga etc.


Har ni något, eller ser något, skicka mig gärna ett PM


E det dax igen du skulle aldrig sålt smurfen eller hur


Jo då, kändes rätt etc, och nu är det dags för något annat att pilla lite lagom med i nya fina garaget


Då syns vi på banorna 2009

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696




_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



vad får d kosta?

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Inget att klydda med, köp nu rätt modell från början:

http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=75750
Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004
Inlägg: 2444


Trådstartare
Har ändrat innehållet lite, till mer specificerat innehåll.

_________________
/ Martin Spetz

Racern:
Citera
SÄLJES
K: BMW för bandagar -uppdaterad-
1331 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande