Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (5888 totalt) |
Kärlek och nostalgi i ett!
Vicken bil... ![]() http://www.teknikensvarld.se/tvtv/08 _________________ ![]() |
||
|
||
Ja han har ju ett par bilar den där mannen.Snubben bor ju nästan granne med mina föräldrar så man brukar kika in på hans tomt när man åker förbi 1:sport quattro,S1:a plus audi imsa bilen
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||
|
||
Bilen var med oss på Gotland Ring första helgen i Maj med STACC, Denna S1:a akompanjerades även av en vit Sportquattro och 2st 90quattros med trimmade 3B/ABY 20V motorer.
Dom körde nog mest av allihopa ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
Jag blir helt till mig i brallan när jag ser den bilen!
![]() Men än så länge får jag väl nöja mig med denna, kostade bara en bråkdel jämfört med en riktig ![]() ![]() ![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||
oj vad frän ![]() Vart köpte du den? Modellnamn? ![]() _________________ David Johansson |
||
Bilen är en Yokomo MR-4 Rally och karossen tillverkades av Chevron och är köpt från Japan, den fick inte säljas utanför Japan på grund av licenskrav. _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||
Tjohej allihopa...kul att ni gillar min lilla bil...snart blir det busåka med STACC på gotland igen 20/9 !! Ha de /Peter
![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Ett sånt motorblock har en av mina garagepolare, och så har han visst resten med för att bygga en komplett bil
![]() Då kommer hu hans bli ennu mer lik en orginal ![]() MVH PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1 besök senaste veckan (5888 totalt) |