| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Audi S1-Replica, gåshudsvarning
|
2 besök senaste veckan (5914 totalt) |
|
Kärlek och nostalgi i ett! Vicken bil... http://www.teknikensvarld.se/tvtv/08 _________________
|
||
|
|
||
|
Ja han har ju ett par bilar den där mannen.Snubben bor ju nästan granne med mina föräldrar så man brukar kika in på hans tomt när man åker förbi 1:sport quattro,S1:a plus audi imsa bilen
_________________ BJÖRN PALMQVIST Tack till:SDV,NIKABmotor, RAIDOPOWER.COM,Do88.se Kudoz.se,Mocomp.se m.m. Jag kommer blåsa i från er alla!! |
||
|
|
||
|
Bilen var med oss på Gotland Ring första helgen i Maj med STACC, Denna S1:a akompanjerades även av en vit Sportquattro och 2st 90quattros med trimmade 3B/ABY 20V motorer.
Dom körde nog mest av allihopa _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
Jag blir helt till mig i brallan när jag ser den bilen!
Skulle lugnt ge ena njuren och halva levern för en sån om jag kunde.
Men än så länge får jag väl nöja mig med denna, kostade bara en bråkdel jämfört med en riktig
_________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||
|
Re:
oj vad frän
Vart köpte du den? Modellnamn?
_________________ David Johansson |
||
|
Re:
Bilen är en Yokomo MR-4 Rally och karossen tillverkades av Chevron och är köpt från Japan, den fick inte säljas utanför Japan på grund av licenskrav. _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||
|
Tjohej allihopa...kul att ni gillar min lilla bil...snart blir det busåka med STACC på gotland igen 20/9 !! Ha de /Peter
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
Ett sånt motorblock har en av mina garagepolare, och så har han visst resten med för att bygga en komplett bil
Då kommer hu hans bli ennu mer lik en orginal
MVH PELLE// _________________ Pär Hallenfors B230 FT TURBOnetics T61 BMW M3 Låda Volvo 1031 Axel V70 R Bromsar Sellholmsfjädrar Bilstein dämpare |
||
![]() |
Bilder o videos
|
2 besök senaste veckan (5914 totalt) |