Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: VW Bubbla
968 besök totalt
Jocke K
Falkenberg
Här sen Jul 2004
Inlägg: 666


Trådstartare
S: VW Bubbla

Nu ska bilen säljas

Jag hjälper en kompis med detta sälj uppdrag

Samma ägare sen -88

En Bubbla/Bagge -66

12V

Bilen totalrenoverades 91-96 o allt byttes lr renoverades, är inte mycket körd sen dess

Motorn som sitter i är en std 1300cc

Med följer en helt ny o aldrig startad 1835cc med massor av godis i ( vet mycket lite om vad det är i maskinen , men är enligt bygg herren det bästa man kude köpa runt år 2000)

Motorn byggd av RG enginering

Motorn säljes inte lös

För mer info ring

Bilen är i mycket bra skick

Länkar till blocket för bilder (hade bara stora filer)
http://www.blocket.se/vi/17412300.htm?ca=20_s

Pris på bilen 39 000:-

070-3514744
Citera
Jocke K
Falkenberg
Här sen Jul 2004
Inlägg: 666


Trådstartare
Ingen som vill ha en kanon fin bil
Citera
Herman
Mjölby
Här sen Jan 2006
Inlägg: 50



Nej
Men motorn skulle varit intressant om den skulle sålts löst.
Hör av dig om bilen blir såld utan den.

_________________
Fredrik Hermansson--

Porsche 968CS-93
VW typ 1-50
Citera
SÄLJES
S: VW Bubbla
968 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande