| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-
|
1175 besök totalt |
|
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-
Då jag har det dåligt med garage i vinter så tänkte jag sälja bilen. Bes. O skatt. , snart 26 000 mil , småfel finns men bilen går som en dröm maskinellt. Ny koppling, fräscha däck och bromsar och samtliga vätskor nya detta året. Servicebok finns. 35 000:- 0423030412 eller PM:a vid intresse. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
|
Re:
orkar jag så borde du också göra det
/ Mvh Jimmy _________________ Jimmy Jurlestam Åker: 328 E36 E36 2.0 under uppbyggnad |
||||
|
E den diffbromsad då eller om ja förstått d rätt? Va e där för utrustning på den i övrigt från fabrik t ex vilken färddator osv.. Pixelfel nånstans? Tänkt o ha den som en daily driver o nyttjas på bana därför vill ja ha lite lull lull till vardags..
_________________ Christian Larsson |
||||
|
Re:
Det är diffen med 25% bromsverkan som sitter på, ZF-låda med ny koppling, ny vattenpump, nya Bilstein bak, tror att det är den stora färddatorn, digital klima... Lite småfel men det har jag tagit hänsyn till när jag satte priset. Du har PM
_________________ Oscar Johnsson #13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing |
||||
|
Låter ju inte så dumt!
Någon bild inne så man ser tex färddator mm hade varit fint! Vilka småfel snackar vi om här förutom några pixlar som sprungit vilse mm? Har tillgång till donatorbil så man vet va man ev ska riva ut.. _________________ Christian Larsson |
||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-
|
1175 besök totalt |
