Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-
1175 besök totalt
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432


Trådstartare
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-

Då jag har det dåligt med garage i vinter så tänkte jag sälja bilen.

Bes. O skatt. , snart 26 000 mil , småfel finns men bilen går som en dröm maskinellt.
Ny koppling, fräscha däck och bromsar och samtliga vätskor nya detta året.
Servicebok finns.

35 000:-

0423030412 eller PM:a vid intresse.

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=40191

_________________
Oscar Johnsson

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Jimmy (T39m)
Åkersberga
Här sen Aug 2005
Inlägg: 235



Behåll och åk Sviestad den 8:e
/ Mvh Jimmy

_________________
Jimmy Jurlestam
Åker: 328 E36
E36 2.0 under uppbyggnad
Citera
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432


Trådstartare
Re:

Jimmy (T39m) skrev:
Behåll och åk Sviestad den 8:e
/ Mvh Jimmy


orkar inte köra till Linköping en måndag...

_________________
Oscar Johnsson

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
Jimmy (T39m)
Åkersberga
Här sen Aug 2005
Inlägg: 235



Re:

oscar J skrev:
Jimmy (T39m) skrev:
Behåll och åk Sviestad den 8:e
/ Mvh Jimmy


orkar inte köra till Linköping en måndag...


orkar jag så borde du också göra det
/ Mvh Jimmy

_________________
Jimmy Jurlestam
Åker: 328 E36
E36 2.0 under uppbyggnad
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



E den diffbromsad då eller om ja förstått d rätt? Va e där för utrustning på den i övrigt från fabrik t ex vilken färddator osv.. Pixelfel nånstans? Tänkt o ha den som en daily driver o nyttjas på bana därför vill ja ha lite lull lull till vardags..

_________________
Christian Larsson
Citera
Oscar J
Helsingborg
Här sen Feb 2007
Inlägg: 432


Trådstartare
Re:

M3Crille skrev:
E den diffbromsad då eller om ja förstått d rätt? Va e där för utrustning på den i övrigt från fabrik t ex vilken färddator osv.. Pixelfel nånstans? Tänkt o ha den som en daily driver o nyttjas på bana därför vill ja ha lite lull lull till vardags..


Det är diffen med 25% bromsverkan som sitter på, ZF-låda med ny koppling, ny vattenpump, nya Bilstein bak, tror att det är den stora färddatorn, digital klima...
Lite småfel men det har jag tagit hänsyn till när jag satte priset.
Du har PM

_________________
Oscar Johnsson

#13 Opel Corsa GSi HT2, Team Blyfot Racing
Citera
M3Crille
Hässleholm/Skåne
Här sen Mar 2007
Inlägg: 280



Låter ju inte så dumt! Någon bild inne så man ser tex färddator mm hade varit fint! Vilka småfel snackar vi om här förutom några pixlar som sprungit vilse mm? Har tillgång till donatorbil så man vet va man ev ska riva ut.. thumbs up

_________________
Christian Larsson
Citera
SÄLJES
S: BMW 328i Coupe -96 35 ooo :-
1175 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande