Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör
3090 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör

Bakvagnsbalk nyblästrad + bärarmar inkl hjullager + bromsok ligger & skräpar. Tanken var att bygga en till uppsättning "DTM" bakvagn men det kommer inte bli av. Bärarmarna ser ganska tråkiga ut på bilden (ej blästrade) med de är i helt ok skick.


600:- för allt

En uppsättning carbotech XP10 fram belägg till E30, 50% kvar + en hel hög bakbelägg av olika kvalite (kvalite nog att köra race med) Kanon för banträffar eller snabba stopp framför kiosken

500:-

org grenrör till S14B23, blästrat och fri från sprickor
Pris: 600:-

_________________
Patrik Skoog
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



om du kan ta med bakvagnen till mantorp 7/9 så tar jag den

_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Micke Eriksson skrev:
om du kan ta med bakvagnen till mantorp 7/9 så tar jag den


Skall försöka, det är redan överlast denna gång för vi har inte lastbil + att vi är 3st i dragbilen.... Om du inte tar illa upp så kommer de som hämtar på plats före...
Ev passerar jag Örebro dagarna innan Mantorp på väg hem från Gävle så kanske kan jag ta det med då. Undersöker & återkommer.

_________________
Patrik Skoog
Citera
M|cke F@.gner
Jönköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2544



Det är lugnt, är absolut ingen brådska. Om dom alternativen skiter sig skulle det även funka för mig om den gick att ta med till Gelleråsen i oktober, om du nu ska dit då?

_________________
/Mvh M|cke F@.gner
Citera
Mia
Bredared
Här sen Jun 2005
Inlägg: 373



Vi vill ha drivaxlarna!

_________________
Mia Andersson
www.snowdragon.se
Citera
Regge
Lund
Här sen Jul 2007
Inlägg: 508



Är väldigt ny på BMW, passar beläggen min E30 M3?

_________________
Erik Regnell

Kör: Miata -04

#31 MX5 Cup, SPVM

Har ägt:
-Honda Civic Type R (EP3) -05
-Golf Gti Clubsport S -18
-Honda S2000 -05
-BMW M3-E30 -87
Citera
Johan Christensson
Lund
Här sen Jun 2005
Inlägg: 290



Hej!

Intresserad av bensinpumpen.
Pma ditt nummer så hör jag av mig.

Mvh / Johan

_________________
Johan Christensson
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Regge skrev:
Är väldigt ny på BMW, passar beläggen min E30 M3?

Vet faktiskt inte, de passar i alla fall på E30 325/318is mfl

_________________
Patrik Skoog
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



Typiskt, jag trodde detta var ett ypperligt tillfälle för mig att köpa en dtm bakvagn

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Re:

Rsjerry skrev:
Typiskt, jag trodde detta var ett ypperligt tillfälle för mig att köpa en dtm bakvagn


Ja hade jag bara orkat så hade jag kunnat göra en kopia till dig på den jag gjorde till min bil....

_________________
Patrik Skoog
Citera
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005
Inlägg: 6033


Trådstartare
Annonsen uppdaterad, det som står i första inlägget finns fortfarande kvar

_________________
Patrik Skoog
Citera
SÄLJES
Sålt :BMW E30 bakvagn,carbotech belägg & S14 grenrör
3090 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande